گوناگون

معاون استاندار: ایلام نیازمند ایجاد مجموعه بازار مرکزی و مراکز تفریحی است

81226615 5804671

به گزارش ایرنا، «حشمت الله عسگری» عصر شنبه در دیدار با سرمایه گذار شرکت ˈپدیده شاندیزˈ مشهد اظهار کرد: بحث مجموعه بازار مرکزی ایلام و مرکز گردشگری و تفریحی حاشیه آن یکی از موارد مهم در ایلام است که می توان در آن سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: هر استانی دارای المان و نمادی است اما ایلام با وجود هویت فرهنگی غنی و ارزش های معنوی از وجود مجتمع های بازاری و نماد هویتی مشخص محروم است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام دارای منابع بزرگ نفت و گاز است که از توجیه اقتصادی نیز برخوردار است.

عسگری اضافه کرد: اکنون با وجود مرز بین المللی مهران که یک مزیت ارزنده برای ایلام بشمار می رود و روزانه بیش از هفت هزار زائر از آن تردد دارند، اما زیر ساخت مناسبی برای ماندگاری و اقامت بیشتر آنها در استان وجود ندارد.

وی یادآور شد: اگر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در ایلام توسعه یابد این استان نیز از منفعت حضور پرتردد این زائران بیش از گذشته بهره مند خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیران استان و استانداری ایلام با فراغ بال از سرمایه گذاران استقبال می کنند و خواهان ایجاد و راه اندازی زیر ساخت های توسعه در بخش گردشگری در شهر مهران و ایلام هستند.

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام از نماینده شرکت پدیده شاندیز خواست که هرچه سریعتر دفتر این شرکت در استان راه اندازی شود و در عمل مرحله اجرایی سرمایه گذاری شرکت در ایلام آغاز شود.

مدیر عامل دفاتر فروش سهام پدیده نیز گفت: مجموعه افراد فعال در پدیده شاندیز از رزمندگان جنگ اند و به مناطق مرزی علاقه خاصی دارند.

ˈعیدی زاده ˈ اظهار کرد: طرح هایی برای مناطق مختلف کشور با نگاه های ملی و منطقه ای تهیه شده که در آنها فرهنگ های حاکم دیده شده است.

وی افزود: اکنون 100 نقشه آماده برای اجرا داریم که 100 میلیارد ریال برای انجام کار مطالعاتی آنها هزینه شده است.

وی ادامه داد: شعار شرکت پدیده فقط کار و کار است و فارغ از هر گونه مسایل سیاسی و جناحی تنها با همت و اراده جدی به دنبال اجرای فعالیت های اقتصادی و اجتماعی با مشارکت و سپرده مردم است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به معرفی ˈیونس سلمان نژادˈ به عنوان نماینده پدیده در ایلام هرچه سریعتر دفتر این شرکت در استان راه اندازی شود. ک/2

7177/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا