گوناگون

معاون باشگاه فولاد: سوشا گفت اهواز گرم است

اسماعيل عسکريان اظهار کرد: تاکنون به طور رسمي با هيچ بازيکني مذاکره نداشته ايم و هيچ باشگاهي هم به صورت رسمي نامه‌اي براي جذب بازيکنان ما به باشگاه ارسال نکرده است. البته حتما پيشنهاد ارائه مي شود اما معلوم نيست که با هر پيشنهادي که داده مي شود موافقت شود يا خير.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که برنامه باشگاه براي حفظ اسکلت سال گذشته تيم چه مي‌باشد؟ گفت: ما سعي مي‌کنيم که اسکلت مان را حفظ کنيم و بيشتر بازيکنان فصل گذشته هم تمايل دارند که با توجه به کيفيت کار سال گذشته و اين‌که قهرمان شديم، در تيم بمانند.

معاون باشگاه فولادخوزستان درباره زمان حضور اسکوچيچ در ايران و شروع تمرينات تيم عنوان کرد: اسکوچيچ 28 خردادماه به ايران مي‌آيد و تمرينات هم از 29 و 30 خرداد آغاز خواهد شد که تمرينات اوليه در اهواز است.

وي درباره اردوهاي تيم گفت: اردوهايي براي تيم پيش بيني شده است. مي‌خواستيم به کرج و بروجرد برويم که اين مکان ها رزرو شده بودند و به همين دليل ابتدا قصد داريم به اردوي خارج از کشور برويم که ارمنستان مدنظرمان است و البته هنوز قطعي نشده است و در حال مذاکره هستيم. پس از اردوي خارجي هم در ايران اردو مي زنيم.

عسکريان در پاسخ به اين سوال که آيا تاکنون اسکوچيچ ليست جذب بازيکن و مازاد را به باشگاه ارائه داده است يا خير؟ خاطر نشان کرد: خير، هنوز ارائه نداده است. او مشغول بررسي فيلم بازي‌هاي تيم است. به احتمال بسيار او نظرش با ماندن بيشتر بازيکنان است. اسکوچيچ مربي اي است که سعي مي‌کند با داشته‌هايش کار کند.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که فکر نمي کنيد که اين ليست ها دير به باشگاه ارائه و در نتيجه زمان براي مذاکره با بازيکنان از دست برود؟ گفت: خير، چرا که باشگاه قصد دارد بازيکنان خود را حفظ کند و به همين دليل ما دغدغه اي نداريم.

معاون باشگاه فولادخوزستان بيان کرد: هدف ما هم تکرار قهرماني است و هم اين که بتوانيم در آسيا از مرحله اي که سال گذشته از آن کنار رفتيم، بالاتر برويم.

وي در ادامه درباره جدايي سوشا مکاني عنوان کرد: ما با او مذاکره کرديم و تمايل داشتيم که او بماند ولي او گفت که هواي اهواز خيلي گرم است و ترجيح داد که پرسپوليس را انتخاب کند. ما از کار مکاني در فولاد واقعا راضي بوديم ولي به هر حال او از حضور در پرسپوليس انگيزه هاي ديگري دارد. ما براي اين پست هم بايد به فکر دروازه‌بان ديگري باشيم و البته تاکنون هم هيچ مذاکره اي نداشته ايم و منتظر حضور خود اسکوچيچ هستيم.

عسکريان همچنين درباره تمايل چند باشگاه بزرگ ازجمله استقلال، پرسپوليس و تراکتورسازي به جذب برخي بازيکنان فولاد از جمله شريفات، کرمي، جماعتي، رحماني، افشين و پريرا توضيح داد: هر باشگاهي که خواهان اين بازيکنان است بايد با ما مذاکره کند که تاکنون هم هيچ باشگاهي با ما مذاکره نداشته است. قرارداد پريرا هم به پايان رسيده است ولي با او در حال مذاکره هستيم و مي خواهيم که او بماند. اولويت ساير گزينه هاي ياد شده نيز طي صحبتي که با آن‌ها شده، فولاد است و به احتمال بسيار در تيم مي‌مانند. اين بازيکنان در حقيقت اسکلت اصلي تيم مان هستند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در انتخاب بازيکن، باشگاه نيز نظر مي دهد يا اينکه تنها نظر خود اسکوچيچ مهم است؟ گفت: صد درصد نظر سرمربي مهم است و باشگاه نظر خاصي ندارد و خواسته هاي مربي را تامين مي کند.

معاون باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به پرسش ديگري که آيا تاکنون با بازيکنان فصل گذشته تيم براي تمديد قرارداد و ادامه همکاري صحبتي شده است؟ عنوان کرد: تاکنون خير، چرا که هنوز وقت آن نرسيده و زمان استراحت بازيکنان است. به هر حال پس از حضور اسکوچيچ در ايران، چه با بازيکنان خودمان و چه بازيکناني که مدنظر سرمربي هستند، وارد مذاکره خواهيم شد.

وي در پايان درباره اين که باشگاه تاکنون با چه بازيکناني قطع همکاري کرده است، خاطرنشان‌کرد: ما تاکنون به صورت رسمي نام کسي را اعلام نکرده ايم. محمدرضايي نيز قراردادش با تيم تمام شد و به پديده رفت. او مي خواست به تيمي برود که به او بازي برسد. مهدي نوري هم قراردادش با باشگاه به پايان رسيد و رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا