گوناگون

معاون رییس جمهوری: دولت گام های استوار را با رهنمودهای رهبری بر می دارد

81162778 5693224

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید محمدعلی شهیدی محلاتیˈ شامگاه سه شنبه در جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و در سومین گردهمایی حماسه سازان ولایتمدار در رشت اظهار داشت: دولت تحت ارشادات رهبری گرانقدر، تا حصول نتیجه یعنی ایران اسلامی قدرتمند و آباد می کوشد.

وی ادامه داد: با صبر مردم و حفظ آرامش جامعه، مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

معاون رییس جمهوری رشد و پیشرفت کشور را در گرو حفظ آرامش جامعه خواند و تصریح کرد: مشکلات زیاد است ولی اهتمام دولت بر این است که کاستی ها بتدریج برطرف شود.

وی با اشاره به مذاکرات نمایندگان کشورمان در موضوع هسته ای افزود: موضوعات مربوط به این بخش ، با نظر مقام معظم رهبری دنبال می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان گفت: در حال حاضر دشمن از راه دیگری وارد شده و می خواهد آرامش جامعه را برهم بزند.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی همچنین به ارزش شهید و شهادت در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: واژه شهید که هاله ای از نور به همراه دارد، از اعتبار بالایی در جامعه برخوردار است و در اسلام نیز لفظ شهید، مقدس است و این لفظ مهمترین و مقدس ترین واژه برای جامعه امروز ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت شدن قسمتی از مطالبات ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تمامی معوقات ایثارگران تا پایان تابستان امسال پرداخت شود.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه جامعه ایثارگر همواره مدافع ولایت، رهبری و دولت بوده اند؛ گفت: تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بر این است که فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه پررنگ شود و پررنگ ترین کار دولت تدبیر و امید نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ˈغلامعلی جعفرزادهˈ یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: استان گیلان با هشت هزار شهید و 21 هزار جانباز و رتبه ششم ایثارگری، با توجه به کیلومترها فاصله از جبهه ها امتیاز بالایی دارد.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلاتی چون بیکاری، ناتمام ماندن پروژه های زیربنایی همچون احداث خط ریلی و نیز مشکل کم آبی در استان افزود: دولت گذشته، تصمیمات بسیاری را برای گیلان اتخاذ کرد و مصوباتی را در نظر گرفت که به طور غالب، هیچکدام اجرایی نشد.

جعفرزاده از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست زمینه لازم برای پرداخت مطالبات خانواده های ایثارگر استان را فراهم کند.

در پایان این مراسم از نخبگان خانواده های ایثارگر استان گیلان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.ک/2

619/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا