گوناگون

معاون فرهنگی شهردار: بنیاد تبریز شناسی تاسیس می شود

81239502 5826631

حجت الاسلام احمد حمیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تاسیس این بنیاد راهبردهای لازم برای پیوند گذشته پرافتخار تبریز به افق آینده به صورت تخصصی و پژوهشی بررسی می شود.

وی با بیان این که هفته نکوداشت تبریز، تحقق سه هدف جامع را پیگیری می کند، اضافه کرد: نخستین بخش این اهداف، اجرای برنامه ها متعدد و متنوع فرهنگی در سطح پارک ها، فرهنگسراها، مساجد، محلات و مدارس برای مردم است.

حجت الاسلام حمیدی افزود: بخش دوم، شامل رویکرد تخصصی نکوداشت تبریز در حوزه فرهنگ است و این بخش، با برگزاری همایش ها، نشست ها و جشنواره های تخصصی پیگیری خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز گفت: بخش سوم اهداف نکوداشت، برنامه هایی است که برای مهمانان و مدعوین خارجی تدوین شده و با اجرای آن، تاریخ و فرهنگ غنی تبریز به مهمانان و مدعوین خارجی تبیین خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی با بیان این که هم اکنون کمیته های تخصصی نکوداشت فعال بوده و برنامه های هر یک نهایی شده است، اظهار کرد: در هفته های آتی، روسای کمیته های تخصصی نکوداشت تبریز، جزئیات و برنامه های هر کمیته را تشریح خواهند کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری هفته نکوداشت تبریز، محدود به شهرداری نبوده و در اجرای آن، تمام دستگاه های اجرایی در قالب کمیته های تخصصی، سهیم هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز گفت: فراخوان همایش ها و جشنواره های تدوین شده برای نکوداشت تبریز، منتشر شده و برای برخی کنگره ها بیش از 100 مقاله علمی رسیده است.

هفته نکوداشت تبریز 22 تا 27 شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

7233/587

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا