گوناگون

معروف: کسی انتظار چنین بردی را نداشت/ در تمام بخش‌ها بهتر از برزیل بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل عنوان کرد: امیدوارم بودم که بازی خوبی ارائه کنیم اما کسی انتظار نداشت با این نتیجه به پیروزی برسیم. برزیلی‌ها در ست پایانی با تمام توان خود بازی کردند اما باز هم تمرکز خود را حفظ کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه سرویس‌های خیلی خوبی زدیم و در دفاع روی تور هم بهتر از حریف کار کردیم. در بیشتر مهارت‌های بازی عملکرد بهتری نسبت به برزیل داشتیم و به پیروزی رسیدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بسیار سخت بود که پس از دو شکست مقابل ایتالیا به شرایط روحی مناسبی بازگردیم اما بازیکنان نشان دادند که حرفه‌ای فکر می‌کنند. نتایجی که در چهار مسابقه مقابل ایتالیا و برزیل به دست آوردیم هنوز نمی‌تواند صعود یا عدم صعود ما به مرحله نهایی را مشخص کند. هشت مسابقه دیگر در پیش داریم که باید برای کسب بهترین نتیجه در آنها تلاش کنیم.

معروف تاکید کرد: خیال واهی است اگر تصور کنیم می‌توانیم هر شش مسابقه خود در تهران را به راحتی با پیروزی پشت سر بگذاریم زیرا تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان تیم‌های با تجربه‌ای هستند و سابقه بازی کردن مقابل تماشاگران زیاد را دارند.

وی ادامه داد: اگرچه نوع تشویق کردن هواداران ایرانی با دیگر نقاط دنیا تفاوت دارد اما باید از این تفاوت در جهت مثبت بهره ببریم نه اینکه توقع قطعی برای پیروزی داشته باشیم. در صورتی می‌توانیم از حمایت تماشاگران خود بهره ببریم که از نظر فنی هم از تیم‌های حریف بهتر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا