گوناگون

ملت سوریه نشان داد كه طرفدار حل مسالمت آمیز بحران است

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اسحاق جهانگیری ظهر امروز(دوشنبه) در تماس تلفنی نخست وزیر سوریه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی خیر و برکت برای دولت و ملت سوریه اظهار داشت: پیام مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این بود که اجازه نخواهند داد خشونت طلبان و افراطیون تاثیری بر اراده آنها بگذارند.

معاون اول رییس‌جمهور اظهار امیدواری کرد: دولت و ملت سوریه بتوانند گامهای موثری در زمینه تقویت مشارکت ملی و بازسازی کشور سوریه بردارند.
 
جهانگیری همچنین با اشاره به همكاری‌های مناسب دوكشور ایران و سوریه، بر ادامه كمك‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم سوریه تاكید كرد.

نخست وزیر سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه و انتخابات ریاست جمهوری این کشور قدردانی کرد.

وائل الحلقی همچنین ضمن تشکر از حمایت‌های بی دریغ ایران از ملت سوریه افزود: تحولات چشمگیر و بسیار مثبتی در جهت فعال‌نمودن آشتی ملی در سوریه در حال وقوع است و موج حمایتهای مردم سوریه از دولت این كشور روز به روز در حال افزایش است.

نخست وزیر سوریه افزود: برخی گروه‌های تروریستی فعالیت‌های خود را در سوریه تشدید کرده‌اند اما ارتش سوریه با قدرت در مقابل آنان ایستادگی کرده و هر روز پیروزیهای بیشتری را کسب می‌کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا