گوناگون

ممیزی و مهاجرت تا دلایل مجرد ماندن یک خواننده در «شهر باران»

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه یک چند سالی است «شهر باران» را به عنوان ویژه برنامه افطار خود با حضور مجری و تهیه‌کنندگان مختلف روانه آنتن می‌کند. این برنامه امسال هر شب ساعت 19:40 تا 21 پخش می‌شود و اجرای آن پس از 5 سال دوری به مجری و بازیگر پیشکسوت داریوش کاردان سپرده شده است. او شب گذشته یکشنبه هشتم تیر اولین قسمت از این برنامه را اجرا کرد.

IMG12313200

بنا شده در این برنامه هر بار ابتدا خانواده مهمان اصلی وارد استودیو شوند و با مجری گپ بزنند و بعد شاهد حضور مهمان اصلی باشیم. در همین راستا کاردان پس از سلام و احوال‌پرسی‌های معمول و خواندن یک دعا از امید تاجیک برادر امیر تاجیک خواننده پاپ کشور برای حضور در استودیو دعوت کرد.

در ادامه کاردان از برادر تاجیک خواست بدون لو دادن مهمان به سوالاتی پاسخ بدهد. سرانجام هم امیر تاجیک به عنوان نخستین مهمان این برنامه وارد استودیو شد.

IMG12313160

یک نکته جالب اختیار عمل مهمانان برای پاسخگویی به سوالات مجری در این برنامه است. به این نحو که کاردان خطاب به تاجیک اعلام کرد مهمانان باید حداقل به 10 سوال پاسخ بدهند اما می‌توانند به انتخاب خود به 3 سوال جواب ندهند و آن سوالات را حذف کنند! تاجیک هم از 10 سوال به 7 پرسش پاسخ داد.

لابه‌لای پخش برنامه آیتم‌هایی روی آنتن می‌رفت که در آن عکس مهمان برنامه را به مردم نشان می‌دادند و آنها خصوصیات و ویژگی‌های او را حدس می‌زدند. عجیب اینکه در این نظرسنجی در چند مورد حتی غذای مورد علاقه تاجیک هم از سوی مردم و مخاطبان درست حدس زده شد و پاسخ‌های تاجیک با نظرات مردم هماهنگ بود.

IMG12313420

مجری در بخشی از برنامه به کتاب «لطیفه‌های سیاسی» از زنده یاد عمران صلاحی اشاره کرد که دچار ممیزی‌های بسیاری شده است. تاجیک هم در این خصوص اشاره کرد که خوانندگان هم خیلی وقت‌ها دچار بی‌مهری یا فراموش می‌شوند. این خواننده حتی تأکید کرد که از آن طرف آب هم به او زیاد پیشنهاد مهاجرت می‌دهند اما او چون کشورش را دوست دارد هیچوقت به این موضوع تن نداده است.

گرمای استودیوی برنامه به نحوی بود که صدای کاردان هم درآمده بود و او حین پخش زنده دستمال کاغذی خواست تا عرق صورت خود را پاک کند!

IMG12311639

این مجری همچنین از مدت زمان پخش برنامه هم گلایه داشت و از سازمان صدا و سیما درخواست کرد برنامه را کوتاه نکنند و وقت آن را هم بیشتر کنند.

کاردان که در عین جدیت یک مجری شوخ طبع و نکته بین به حساب می‌آید، در حضور حجت الاسلام توکلیان مدیر گروه معارف شبکه اول سیما که برای بازدید از پشت صحنه برنامه آمده بود هم گلایه‌های خود را مطرح کرد.

IMG12313314

او در بخش پایانی برنامه از تاجیک پرسید دوست دارد در برنامه زنده برای چه کسی پیام بدهد؟ تاجیک هم پاسخ داد: برای پدر و مادرم. دوست دارم درباره اینکه چرا ازدواج نکرده‌ام به آنها بگویم. درست است من 46 سال دارم اما مجرد ماندن انتخاب شخصی من است و از زندگی مجردی لذت می‌برم. همواره هم در این سالها سعی کردم برای خودم برنامه داشته باشم. اما امیدوارم مورد خوبی پیش بیاید و من هم ازدواج کنم.

در پایان برنامه کاردان تندیس «شهر باران» را به امیر تاجیک اهدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا