گوناگون

موانع پیش روی ورود سرمایه گذاران به زنجان شناسایی شود

81210662 5777236

جمشید انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زمانی که کارآفرینان و سرمایه گذاران چه به صورت مستقیم و چه با اعزام نمایندگان خود در فضای اقتصادی این استان حاضر می شوند، نباید دستگاه های اجرایی به گونه ای با آنان برخورد کنند که گویا فقط وظیفه اجرای قوانین را بر عهده دارند.

وی یادآورشد: دستگاه ها باید متوجه باشند که در این مواقع فقط وظیفه پاسخ گوی اجرای قوانین در مقابل مقامات بالا دست و دستگاه های نظارتی نیستند و باید برای پیشبرد برنامه ها و پروژه ها راهکار مناسبی پیدا کنند.

انصاری اظهار کرد: شخصی که به عنوان سرمایه گذار در این استان حاضر می شود، باید از او استقبال شده و به گونه ای دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای پیشبرد برنامه های وی همکاری کنند که مشکلات موجود برطرف شود.

استاندار زنجان گفت: دستگاههای اجرایی نباید با استناد به قوانین موجود مانع پیش روی برنامه های سرمایه گذاران شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که قوانین و دستورالعمل ها نیازمند اصلاح هستند و یا مانعی در آنها برای پیشبرد برنامه سرمایه گذاران وجود دارد، باید مشکلات موجود به مسوولان ذیربط و نمایندگان مجلس منعکس شود.

انصاری ادامه داد: در صورتی که اختیارات قانونی لازم در دست دستگاهی نیست، مسوولان آن باید به دنبال دریافت اختیارات از دستگاه های مرکزی خود باشند.

استاندار زنجان گفت: باید برای بهبود فضای کسب و کار چنان عمل کرد که سرمایه گذاران و کارآفرینانی که وارد این استان می شوند، فضا را مشتاق برای سرمایه گذاری ببینند.

وی تصریح کرد: در محیطی که همه تنها به وظایف قانونی خود عمل می کنند و دغدغه توسعه استان را ندارند، نمی توان انتظار پیشرفت برنامه سرمایه گذاران را داشت.

انصاری افزود: باید محدودیت ها و ممنوعیت های متعدد موجود در عرصه سرمایه گذاری این استان شناسایی و رفع شود.

7319/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا