گوناگون

مورينيو خيلي دوست دارد در چلسي بمانم

مارک شواتزر مدعي شد که ژوزه مورينيو بسيار مشتاق است که اين دروازه‌بان استراليايي در استمفورد بريج بماند.

به نقل از فارس، اين دروازه‌بان 41 ساله جولاي سال گذشته قراردادي يک ساله با چلسي امضا کرد تا به عنوان ذخيره پيتر چک در اين تيم حضور داشته باشد. وي پس از مصدوميت چک در ماه آوريل به جاي وي به ميدان آمد و در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا درون دروازه تيمش قرار گرفت.

تيبات کورتوا که سه سال را به صورت قرضي در اتلتيکو مادريد سپري کرده، انتظار مي‌رود به چلسي برگردد و اين آينده شوارتزر را دچار ترديد مي‌کند.

اين دروازه‌بان که از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرده است، اعلام کرده که مورينيو خواهان ماندن وي در چلسي است.

وي در اين باره اظهار داشت: پيغام‌هايي از سوي سرمربي داشتم. او بسيار مشتاق است که من قراردادم را با باشگاه تمديد کنم. اين همه چيزي است که لازم است من بدانم. مورينيو مي‌خواهد من در باشگاه بمانم. مطمئنم که در هفته بعد يا دو هفته آينده همه چيز حل مي‌شود.

شوارتز ادامه داد: هنوز مي‌خواهم تا جايي که مي‌شود در اروپا بمانم. اگر اين فرصت را داشته باشم که در باشگاهي مانند چلسي بمانم، حتما اين کار را خواهم کرد زيرا اين يک تجربه باورنکردني خواهد بود.

وي خاطرنشان کرد: فرصت‌ داشتم که در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازي کنم و براي رسيدن به قهرماني در ليگ برتر مبارزه کنم. اين اتفاقي با ارزش و چيزي است که پيش از آن تجربه نکرده بودم. هيچ چيز را به خاطر اين مسئله تغيير نمي‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا