Mihanpostاخبار خودرومعماریمعماری ملل

نگاهی به اتومبیل های لوکس موزه پترسون + عکس

برای طرفداران خودرو و بخصوص خودروهای کلاسیک و قدیمی همواره نام موزه پترسون با علاقه مندی های آن ها عجین شده است، یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان در حوزه اتومبیل های لوکس قدیمی و حتی جدید که جدیداً نیز داخل آن دستخوش تغیر و نوسازی قرار گرفته است. در این میان با میهن پست همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به اتومبیل‌های لوکس آرام گرفته در این موزه و طراحی داخلی جدید این موزه که این روزها نورد توجه رسانه ها و علاقه مندانش قرار گرفته است.با میهن پست همراه شوید.

در این میان سرانجام ، تغییرات و یا بهتر بگوییم تعمیرات موزه خاص اتومبیل پترسون بعد از ۱۴ ماه به پایان رسید که در واقع نتیجه این تغییرات چیزی نبود جز شگفت‌ برانگیز بودنش چرا که این موزه متحول شده در واقع روز ۷ دسامبر بازگشایی می‌شود؛ اما عکاسی به نام درو فیلیپز قبل از همه به این موزه رفته و عکس‌هایی جذاب از داخل این موزه ثبت کرده که در ادامه می‌بینید.

البته باید گفت که موزه پترسون از نمای خارجی جدیدی بهره می‌برد که کل ساختمان را با روبان‌های منحنی از جنس استیل ضدزنگ پوشانده است. این نمای فلزی خمیده بازدیدکنندگان را برای مشاهده انحناهای پیچیده وسایل نقلیه‌ای که در داخل این موزه قرار دارند، آماده می‌کند. پس از ورود، بازدیدکنندگان می‌توانند از ۲۵ گالری مختلف که در ۳ طبقه و در زیربنایی به وسعت ۹۵ هزار فوت مربع آماده شده، لذت ببرند.

لازم به یاد آوری است که مجموعه اتومبیل‌های پترسون شامل طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های شگفت‌انگیز است؛ از اتومبیل‌های اروپایی مختص مسابقه گرفته تا اتومبیل‌های خاصی که در کالیفرنیا ساخته شده‌اند. در طبقه سوم تاریخ اتومبیل به نمایش گذاشته شده و یک گالری از اتومبیل‌های هالیوودی مانند فراری از سریال مگنوم پی.آی به چشم می‌خورد.

در پایان فراموش نشود که هر چه پایین‌تر می‌آیید، تمرکز به سمت فناوری و سرعت می‌رود و اتومبیل‌هایی مانند مدل ۱۹۵۴ مرسدس-بنز دابلیو ۱۹۶ استریم لاینر (۱۹۵۴ Mercedes-Benz W196 Streamliner ) و اتومبیل‌های بخاری خودنمایی می‌کنند. در طبقه اول شاهد جلوه‌نمایی هنر طراحی هستیم و اتومبیل‌هایی مانند مدل ۱۹۳۶ تایپ ۵۷ اس‌سی بوگاتی آتلانتیک (۱۹۳۶ Type 57sc Bugatti Atlantic) و اتومبیل‌های هنری بی‌ام‌و را می‌بینیم.

منبع   autoblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا