گوناگون

مکتب نیاوران را نمی‌شناسم

2329680 446به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ “حسین مرعشی” عضو حزب کارگزاران سازندگی در حاشیه مراسم ختم پدر محمد قوچانی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: عملکرد دولت بسیار فوق‌آلعاده و بیش از انتظار بنده بود و دولت در عرصه سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ کشور را در مسیر مناسبی قرار داد.  
 
وی افزود: عملکرد دولت نقطه عطفی را در کشور به وجود آورد و مردم را از یک مسیر نابجا در یک مسیر درست قرار داد.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به  سوال خبرنگار مبنی بر اینکه درباره مردم احساس نمی‌کنند که دولت یازدهم عملکرد قابل قبولی داشته است اظهار داشت: مردم عجولانه قضاوت نمی‌کنند و می‌دانند تخریب‌های چند ساله به یک سال ختم نمی‌شود و مهم بهبودی وضعیت کشور است که در حال حاضر رخ داده است و مردم ایران بسیار صبور هستند و ما مشاهده خواهیم کرد که درچند سال آینده نیز دوباره به این دولت رأی می‌دهند.  
 
وی اظهار داشت:به طور حتم کسانی که در جهت تخریب دولت گام بر می‌دارند خیلی کم خواهند آورد.  
 
مرعشی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی دکتر حسن روحانی گفت: یک بسیج ملی به رهبری آیت‌آلله هاشمی،مردم و اصلاح‌طبان در 24 خرداد سال گذشته رخ داد و مردم توانستند کشور را از مسیر غلطی که در آن قرار گرفته بود دور کنند.  
 
وی درباره جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور اظهارداشت: بنده در این جلسه حضور داشتم و به طور حتم این جلسات ادامه پیدا می‌کند اما مفاد رخ داده در این جلسه باید از سوی دفتر رئیس جمهور اعلام شود.  
 
مرعشی در پاسخ به بیان سوال که چرا اعضای حزب کارگزاران به مردم توهین می‌کنند خاطر نشان کرد: با این حرف‌ها ملت ایران از کوره در نمی‌رود و بنده نیز خواهش می‌کنم که برخی از افراد از سوی اقلیت مردم صحبت نکنند.  
 
وی درباره شعار اعتدال دولت یازدهم اظهار داشت: این شعار خردورزی مردم ایران برمی‌گردد و این اعتدال ریشه در خرد مردم ایران دارد.بنده از طرف همه کسانی که به مردم توهین می‌کنند از آنها عذر خواهی می‌کنم.  
 
وی درباره مکتب نیاوران گفت: من این مکتب را نمی‌شناسم. 

مرعشی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره زمان برگزاری همایش حزب کارگزاران گفت: همایش بزرگ کارگزاران در آستانه انتخابات مجلس برگزارمی‌شود و بنده نیز در آن شرکت می‌کنم.  

انتهای پیام/  
 

 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا