گوناگون

ناصر نوربخش: ملی پوشان میل زیادی به قهرمانی دارند

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در فینال جام جهانی مقابل روسیه کار سختی خواهیم داشت ولی امیدواریم.

ناصر نوربخش در گفت و گو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه بچه ها کشتی های خوبی گرفتند و سه پیروزی ارزشمند بدست آوردیم. احتمالا مقابل ارمنستان از ترکیب دوم خود استفاده می کنیم و حریف اصلی مان روسیه خواهد بود که امیدوارم با حمایت تماشاگران در کشور خودمان به قهرمانی برسیم.

او درباره آمادگی کشتی گیران ایرانی گفت: مثلا حمید سوریان در کشتی صبح زیاد آماده نبود ولی عصر خیلی راحت کشتی گرفت. البته حریف با حریف فرق دارد و رقبا ضعیف و قوی هستند و باید با سطح رقبا کشتی هایمان را بسنجیم.

نوربخش روسیه را یک تیم قدرتمند دانست و افزود: آنها قهرمان جهان هستند و ما تا به حال نتوانسته ایم در رقابتهای جهانی به مقام اول جهان برسیم. البته ما در جام جهانی سه بار قهرمان شده ایم. در هر حال کار آسانی مقابل روسیه نداریم و باید زحمت مضاعفی بکشیم.

وی در ادامه گفت: اگر بچه ها در شرایط آرمانی و ایده آل باشند رقابت خیلی نزدیک خواهد بود ولی در شرایط فعلی چون آمادگی کشتی گیران زیاد خوب نیست بیشتر به تعصب و غیرتشان امیدواریم چون در هر حال مسابقات در کشور خودمان برگزار می شود و بچه ها نمی خواهند جام از ایران بیرون برود.

نوربخش با اشاره به شکست پارسال ایرن در فینال جام جهانی مقابل روسیه، گفت: امسال از نظر نفرات نسبت به پارسال هم ترکیب تیم زیاد خوب نبود و هم آمادگی بالایی نداشتند ولی امسال دست کم ترکیب خوبی داریم. درست است که از نظر آمادگی در شرایط آرمانی نیستیم اما بچه ها میل زیادی به پیروزی و قهرمانی دارند.

مربی ارشد تیم ملی در پایان با بیان اینکه مسائل حاشیه ای همیشه وجود دارد، اظهار کرد: مهم مدیریت کردن حاشیه هاست. خوشبختانه تا به حال حاشیه ها مشکل خاصی ایجاد نکرده است. مدیریت آقای بابک که یک مدیر ارزنده است هم مزید بر علت شد چون تلاش زیادی کرد تا بتواند بچه ها را از نظر روحی حفظ کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا