گوناگون

نامه‌ی استاندار ایلام به نوبخت برای تخصیص اعتبارات ماده 12

‌استاندار ایلام در نامه‌ای به دکتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تخصیص اعتبارات مدیریت بحران استان را پیگیری کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مهندس «محمدرضا مروارید» اظهار کرد: در جریان سفر دکتر روحانی به ایلام از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران مبلغ 700 میلیارد ریال به استان اختصاص یافته که با مکاتبات صورت گرفته به دنبال تخصیص 100 درصدی این اعتبارات هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به زلزله‌ی اخیر در شهرستان‌های آبدانان و دهلران و ضرورت شروع عملیات تعمیر و بازسازی مناطق زلزله زده نیاز به این اعتبارات وجود دارد و دولت می‌تواند با تخصیص این اعتبارات برای شروع بازسازی مناطق زلزله زده استان را یاری نماید.

مروارید با اشاره به همکاری‌های مثبت و موثر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در تخصیص اعتبارات استان در ماه‌های گذشته ابراز امیدواری کرد که در این خصوص نیز همکاری‌های لازم به عمل آید.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: دکتر نوبخت توجه ویژه‌ای به استان ایلام داشته‌اند. به عنوان مثال در خصوص درخواست استان مبنی بر تخصیص صد در صدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و فعال کردن پروژه‌های عمرانی و پرداخت مطالبات پیمانکاران دستور اقدام لازم را به جهت محرومیت استان صادر کردند.

مروارید تصریح کرد: در این مورد دکتر جهانگیری نیز دستور مساعدت‌های لازم را صادر کرده و این نشان دهنده توجه ویژه‌ی دولت به استان است که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا