گوناگون

نتیجه متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه صابر صبح سه شنبه درجمع خبرنگاران در محل دادگستری استان سمنان با اعلام خبر انتشار نتایج اولیه متقاضیان دریافت مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی افزود: این نتایج صرفا از طریق سامانه WWW.adliran.IR  قابل مشاهده و پیگیری است.

وی تصریح کرد: ان امر در راستای توسعه خدمات قضایی و تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مراکز استانها مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه چندی پیش اقدام به نام نویسی از متقاضیان کرد که هم اکنون نتایج اولیه متقاضیان دریافت مجوز تاسیس این دفاتر اعلام شده است.

سرپرست معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان سمنان گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل نام نویسی از متقاضیان، بررسی اولیه و اعلام نتایج توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در تهـران صورت گرفته است، از متقاضیان تاسیس این دفاتر در استان خواست تا کلیه امور خود را از طریق سامانه اعلام شده و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در پایتخت پیگیری کنند.

صابر همچنین در خاتمه، شماره تلفن 02163974048 را برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان تاسیس دفاتر الکترونیک قضایی در استان سمنان اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا