گوناگون

نشست های تخصصی فیلم و عکس در رشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: برگزاری نشست های تخصصی با حضور صاحبنظران عرصه فیلم، سینما و عکاسی یکی از برنامه های هفته فیلم و عکس رشت خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین بخش شب های فیلم با حضور کارگردانان مطرح کشور در این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در ادامه از حضور اسماعیل براری، خسرو معصومی و مجید فهیم خواه  سه نفر از کارگردانان گیلانی کشور در هفته فیلم و عکس استان خبر داد.

وی افزود: آثار به نمایش در آمده از این فیلمسازان، فیلم های کویر مرگ ( اسماعیل براری )، پیمان ( مجید فهیم خواه ) و خرس ( خسرو معصومی ) خواهد بود که پس از اکران با حضور آنان نقد و بررسی خواهد شد.

ثقتی هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری را تقویت بنیه علمی فیلم سازان و عکاسان استان و ارزیابی عملکرد آنان اعلام کرد.

دبیر اجرایی هفته فیلم و عکس رشت همچنین گفت: آئین پایانی این رویداد بزرگ سینمایی با اجرای قطعاتی از موسیقی فیلم های سینمایی از سوی ارکستر موسیقی گیلان و تقدیر از برگزیدگان این هفته در روز 28 خرداد ماه امسال در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان پیرو شروع مجدد برپایی هفته های فیلم و عکس به همت انجمن سینمای جوان رشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با هتل شبستان و انتشارات ایلیای این شهر، از 24 تا 28 خرداد ماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا