گوناگون

نظارت بر حریم شمال تهران افزایش می‌یابد

بهروز رضایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت تدبیر محیط شهر از سوی شرکت شهربان و حریم‌بان به منطقه یک معرفی شده و این شرکت برنامه صیانت از ارتفاعات شمال تهران را بر عهده گرفته است.

وی بیان کرد: صیانت از حریم، ساماندهی و نظارت بیشتر منطقه، از برنامه‌های این شرکت است که با امکانات کامل در نواحی مستقر شدند و به صورت 24 ساعته و ناحیه محور زیر نظر شهرداران نواحی به کنترل حریم از ساخت و سازهای غیر مجاز می‌پردازد.

قائم‌مقام شهردار منطقه یک اظهار داشت: کیوسکهای نگهبانی در 3 شیفت ارتفاعات را کنترل می‌کنند تا مصالح ساختمانب برای ساخت و سازهای غیر مجاز به حریم وارد نشود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت منطقه یک باید بحث کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر حریم در سطح منطقه یم نیز با جدیت دنبال شود.
 
 
**برگزاری کلاسهای آموزشی با هدف افزایش خلاقیت در کودکان 

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 با همکاری سرای محله شهرک نفت کلاس آموزش نقاشی با موضوع آشنایی با اعداد ویژه کودکان عضو خانه کودک را در 7 تیر ماه سال جاری برگزار کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس آموزشی افزایش خلاقیت و آموزش و طریقه صحیح رنگ‌آمیزی بود.

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است به منظور سرگرمی و پرورش ذهنی کودکان اجرای نقاشی با موضوعات آموزشی مختلف در دستورکار خانه‌کودک قرار دارد.

انتهاي پيام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا