گوناگون

نقش یقه سفیدها در فسادهای اقتصادی

نماینده مردم بروجرد در مجلس، با بیان اینکه محور اصلی موضع سوال از وزیر دادگستری نقش یقه سفید ها در مفاسد کلان اقتصادی است، گفت:افرادی به وسیله رانت‌ توانسته اند طی سال های اخیربرای خود حاشیه امن ایجاد کنند.

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح سوال مشترک خود با کریمی قدوسی از وزیر دادگستری،گفت:محور اصلی موضع سوال از وزیر دادگستری  نقش یقه سفید ها در مفاسد کلان اقتصادی است، چرا که افرادی به وسیله رانت‌ توانسته اند طی سال های اخیربرای خود حاشیه امن ایجاد کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها کسانی هستند که در راستای انباشت سرمایه و برداشت‌های غیر قانونی و غیر ضابطه مند از مشترکات مالی جامعه برای خودشان به منظور کسب قدرت مالی و سیاسی اقدام می کنند.

بیرانوند بیان کرد:متاسفانه وجود یقه سفید ها و عملکردشان باعث می شود تا مردم نسبت به اهداف انقلاب دچار تردید شوند چرا که شاه بیت شعارهای انقلاب اجرای عدالت است و عده ای هستند که در شکاف های قانونی جای می گیرند و باعث بدبینی مردم می شوند.

وی افزود:آن ها با تسلطی که بر عوامل دارند می توانند برای خود حاشیه امنی ایجاد کنند و از پیگیری های قضایی مصون بمانند چرا که به گونه ای رفتار می کنند برخورد با آن ها برای نظام هزینه بر خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: یقه سفید های مفسد اقتصادی علاوه بر این که دل مردم را خون می کنند به آبروی نظام آسیب جدی وارد می کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس هدف از طرح این سوال را حساس کردن جامعه نسبت به موضوع یقه سفید ها دانست و افزود:با طرح این سوال می خواهیم جهت گیری نظام به سمت عدالت مشخص شود چرا که شاه بیت شعار های انقلاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا