گوناگون

نمایشگاه درب، پنجره، آسانسور و صنایع وابسته در قزوین دایر شد

81205584 5768437

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 30 شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات و فن آوری های این صنعت را به نمایش گذاشتند.

ˈعلی وحدتیˈ افزود: انواع درب و پنجره و آسانسورهای ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، انواع کابین و درب طبقاتی، انواع کفشک های فلزی آسانسورها، طناب های فولادی و سیم بکسل، تسمه پروانه های صنعتی و مصنوعات کف آسانسورها از محصولات ارایه شده در این نمایشگاه است.

وی اظهارداشت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگی های معتبر، آخرین محصولات خود را در زمینه های مرتبط با عنوان نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

وحدتی تصریح کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارایه توانمندیهای مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی آنان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقه مندان با تکنولوژیهای روز این صنایع اشاره کرد.

این مسوول ادامه داد: از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی آسانسورهای نسل جدید اداری با استانداردهای بین المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین ترین تکنولوژی روز این صنعت، درگیر کردن مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسور و پله برقی هایی با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولیدات داخلی عنوان شده است.

وحدتی اظهارداشت: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های قزوین، گلستان، البرز، تهران و زنجان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع با مشارکت بیش از 30 شرکت کننده از امروز لغایت 30 خرداد ماه جاری به مدت چهار روز در شرکت نمایشگاههای قزوین دایر می باشد.

از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نمایشگاه در حوزه های مختلف در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین دایر شده است.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا