گوناگون

نمایشگاه کودک، نوجوان و اوقات فراغت در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در این رابطه به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حضور 55 شرکت کننده از مورخ 26 تا31 خرداد ماه از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه ها پذیرای بازدید کنندگان است.

اسکندری افزود: در این گردهمایی از مجموعه کتابهای رنگین کمان که محتوای آن اشعار کودکانه و شامل پنج عنوان کتاب است رونمایی می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: این مجموعه که شامل  کتابهای جشن آسمانی، شعر خدا، داداش کوچولو و پیراهن نور و مثل نسیم است همراه با دی وی دی این اشعار به دوستداران ارائه می شود.

وی تصریح کرد: همچنین روز پنجشنبه 28 خرداد ماه نیز با حضور نویسنده مطرح کودکان و نوجوانان احمد اکبرپور جلسه نقد کتاب (امپراطور کلمات) و معرفی سایر آثار وی برگزار می شود.

اسکندری اضافه کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در قابل هفت غرفه به ارائه خمات این سازمان در خصوص ارتقای فرهنگ شهرندی، ارائه بخشی از فعالیت فرهنگسراها و تربیت بدنی، ورزش همگانی  و معرفی بوستانهای ویژه خانواده ها همچنین ارائه مشاوره فردی رایگان می پردازند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در سایر بخشها فعالان مرتبط با موضوع نمایشگاه به ارائه محصولات و خدمات خود پرداخته اند و همچنین سازمان پیشاهنگی با ارائه آموزشهای ویژه کودکان و نوجوانان در رابطه با حفظ نظم، ایجاد همدلی و همیاری، کمکهای اولیه و سایر فعالیتها در خدمت بازدید کنندگان خواهد بود.

وی گفت: روز جمعه 30 خرداد ماه نیز جشن ویژه کودکان و نوجوانان با حضور (خاله شادونه) در محل دائمی نمایشگاه ها از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا