گوناگون

نوربخش: قهرماني را به ملت ايران تبريک مي‌گويم

  ناصر نوربخش پس از قهرماني تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان در جام جهاني عنوان کرد: افتخار مي‌کنيم که در خدمت خانواده کشتي هستيم و از خوشحالي مردم بابت اين قهرماني خوشحاليم. در اين مسابقات زحمت بچه‌ها به بار نشست و اين قهرماني را به همه ملت ايران تبريک مي‌گويم.

وي با بيان اينکه در قهرماني تيم ملي کشتي فرنگي همه سهيم هستند، افزود: تمام کادرهاي فني گذشته که از 12 سال پيش کار را آغاز کردند در اين قهرماني سهيم هستند. همه آنها تا به الان براي کشتي فرنگي زحمت کشيده‌اند و در موفقيت ما سهم دارند.

مربي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان در خصوص تماشاگراني که در سالن هفتم تير حضور يافته بودند و تيم ايران را تشويق مي‌کردند، گفت: اين تماشاگران محرک بسيار خوبي براي ما بودند و باعث شدند کشتي‌گيران کشورمان با روحيه‌اي بالا رو به جلو حرکت کرده و به پيروزي برسند.

نوربخش همچنين درباره اينکه قرار است در تيم ملي کشتي فرنگي تغييراتي ايجاد شود يا نه، اظهار داشت: ما شوراي فني داريم، فدراسيون داريم و تيم ملي مدير فني دارد که همه سعي مي‌کنند بهترين تصميم را بگيرند. اينکه ما باشيم يا نباشيم، مهم نيست، مهم اين است که روند رو به رشد کشتي فرنگي همچنان ادامه داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سؤال که محمد بنا هم در اين قهرماني نقش داشته يا نه، خاطرنشان کرد: بچه‌ها زحمت زيادي کشيدند و تلاش کردند. کادر فني قبلي هم زحمات زيادي کشيد و اين قهرماني هم حاصل يک روز، يک هفته و يک ماه نيست و حاصل تلاش‌هاي شبانه‌روزي همه خانواده کشتي است.

مربي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان در پاسخ به اين سؤال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه سهم بنا در قهرماني تيم ملي کشتي فرنگي چند درصد بوده است، گفت: نمي‌توانيم درصدي براي بنا تعيين کنيم. براي تيم کشتي فرنگي همه تلاش کرده‌اند و خود من از سال‌ها قبل در کنار اين تيم بوده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا