گوناگون

نگاه ويژه به فضاي سبز در بودجه امسال شهرداري يزد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس زارع در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت شوراها اظهار داشت: يزد از شهرهاي خشك و كويري و كم آب كشور به شمار مي رود و با استقرار و توسعه شهر، نياز به ريه‌هاي تنفسي در شهر به شدت احساس مي‌شود.

وي عنوان كرد: به همين دليل شهرداري در بودجه امسال خود نگاه ويژه اي به فضاي سبز دارد و در راستاي حفظ فضاي موجود و گسترش آن تلاش مي كند.

زارع خاطرنشان كرد: در اين راستا، باغ بزرگ شهر در منطقه هزار درخت نيز خريداري شده و طرحي جديد براي حفظ اين باغ نوشته شده است.

تدوين طرح جديد براي باغ بزرگ شهر

سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد ادامه داد: اين طرح مورد تصويب قرار گرفته و با اجراي آن، ريه هاي تنفسي شهر يزد يك بار ديگر فعال مي شود.

وي مجموع اعتبار در نظر گرفته شده براي حفظ و نگهداري فضاي سبز در شهرداري را 14 ميليارد تومان اعلام كرد.

زارع، يكي ديگر از اولويت‌هاي شهرداري در بودجه امسال را، اتمام پروژه هاي نيمه تمام ذكر كرد و افزود: پروژه تقاطع غيرهمسطح ابوذر در هفته دولت، تقاطع غيرهمسطح حضرت ابوالفضل(ع)  و سه راه حكيميان نيز در نيمه شعبان مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وي، توجه به مناطق محروم و حصاركشي زمين‌هاي رها شده، انجام اقدامات فرهنگي و تصويب طرح‌هاي راهگشا در حوز ه‌هاي مختلف عمراني، فرهنگي و… از برنامه هاي شوراي شهر يزد برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا