گوناگون

هدف دشمنان ایجاد ناامنی در ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجعفر رسولی عصر پنجشنبه در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان با اشاره بر اینکه شهدا پشتوانه‌های معنوی نظام هستند،بیان داشت: در ششم بهمن ماه سال 60 شاهد بودیم که در آمل با تقدیم 40 شهید چه به حال و روز گروهک‌های منافقین آورده و در کمتر از یک و نیم روز به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

رسولی با تاکید بر نقش امامزادگان در کشور به ویژه در دیار علویان مازندران افزود: مازندران این افتخار را دارد که بیشترین امامزادگان و نوادگان اهل بیت را در خود جای داده و در بین شهرهای استان نیز آمل سرآمد است زیرا مردم این دیار علاقمندی بسیار زیادی به اهل بیت و ائمه معصومین داشتند و با جان و دل آنها را پذیرا شدند تا آنها نیز دست به ترویج شیعه و دین اسلام بزنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل بیان کرد: خاطرات شهدا در بین نسل جوان مطرح و باید وصیت‌نامه‌های شهدا همیشه مطالعه شود و نباید اجازه داد عده‌ای با قصد و نیت خاص از آثار شهدا سوء‌استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 32 شهید از این شهرستان برای حفظ از دین اسلام، ارزش‌های اسلامی، ناموس و وطن تقدیم به درجه رفیع شهادت شدند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با بیان اینکه شهدا تنها متعلق به خانواده‌های‌شان نیستند،عنوان داشت:شهدا به همه افراد جامعه و مردم تعلق دارند زیرا بهترین نعمت زندگی‌شان را در راه اسلام و دین با خداوند معامله کرده و برای حفظ وطن و ارزش‌های اسلامی دست از زندگی، زن و فرزند کشیده و به تکلیف خود عمل کردند.

سید جعفر رسولی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند ایران اسلامی را همانند عراق و سوریه به ناامنی دچار کنند، اظهار داشت: به برکت خون پاک شهدا و سایه ولایت دشمنان هیچ زمان به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خاطرنشان کرد:194 روستای آمل شهید تقدیم انقلاب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا