گوناگون

هرمزگان با بیشترین حجم پرونده‌های قاچاق کشور

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی هرمزگان گفت: استان با وجود مرز پهناور ساحلی تنها در چهار شهرستان دارای شعب تعزیرات حکومتی است و 9 شهرستان دیگر هرمزگان فاقد این اداره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس،«جوانشیر کدخداپور» ظهر امروز(یکشنبه چهارم آبان ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان، افزود: با توجه به اینکه هرمزگان یک استان مرزی است به تعدد شعب بیشتری از اداره‌ی تعزیرات حکومتی نیازمند است و جابجای متهم از شهرستان‌ها به مرکز استان هزینه‌هایی برای دولت در بر دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هرمزگان بیشتر حجم پرونده‌های قاچاق کالا در کشور را دارد نیازمند توجه بیشتر در این زمینه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی هرمزگان افزود: تشکیل بیش از 5000 پرونده قاچاق در استان نشان‌دهنده‌ی نگاه ویژه مسئولان مربوطه به این بخش است.

کدخداپور با تأکید بر ضرورت ایجاد شعب در جزیره قشم خاطرنشان کرد: پسندیده نیست که متهم را با همان شناورهای که مردم را انتقال می‌دهند از جزیره به بندرعباس منتقل کنند و از سازمان تعزیرات درخواست دارم بمنظور راه‌اندازی شعب در همه‌ی شهرستان‌های استان به‌ویژه جزایر اقدام کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا