گوناگون

هرمزگان با گرفتاری های مسکن مهر مواجه است/ تكميل طرح هاي عمراني بدون جذب سرمايه گذار امكان پذير نیست

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادري بعد از ظهر سه شنبه در آئين تكريم از مديركل سابق و معارفه مديركل جديد راه شهرسازي استان هرمزگان با بيان اينكه به علت مشكلات اقتصادي در تامين مالي طرح ها در استان هرمزگان با مشكل مواجه هستيم، اظهار داشت: براي حل مشكلات بايد به سمت كسب درآمد حركت كنيم چون تنها با كمك اعتبارات دولتي نمي توانيم اين استان را بسازيم و تكميل طرح هاي عمراني بدون جذب سرمايه گذار امكان پذير نخواهد بود.

وي ادامه داد: علاوه بر جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي بايد براي استفاده از مشاركت خيرين نيز برنامه داشته باشيم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بيان اينكه تمامي بخش هاي حمل و نقلي در استان هرمزگان فعال است، افزود: اين استان در بخش هاي حمل و نقل دريايي، ريلي، هوايي و جاده اي فعال و داراي ظرفيت هاي بسياري است كه بخش گسترده اي از فعاليت ها در استان هرمزگان در حوزه وزارت راه و شهرسازي است.

جادري فعاليت ها در حوزه راه وشهرسازي در استان هرمزگان را نيازمند هماهنگي و همت و تلاش مضاعف دانست و بيان داشت: در اين ميان شهرداران و دهياران نيز بايد در راستاي اجراي طرح هاي تفضيلي و جامع در سطح شهرها و روستاها با مجموعه راه و شهرسازي همكاري كنند.

وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه استان هرمزگان نيز با مصيبت و گرفتاري هاي مسكن مهر مواجه است، تصريح كرد: ما از وزارت راه و شهرسازي مي خواهيم تا در بخش مسكن مهر توجه ويژه اي به استان هرمزگان داشته و همانند طرح هاي بزرگ و ملي، اين طرح به مديريت استاني واگذار شود.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان اضافه كرد: در استان هرمزگان پيمانكاران خوبي فعال هستند كه اگر طرح مسكن مهر در اختيار مديريت استان باشد، مي توان به شكل بهتري طرح هاي نيمه تمام را تكميل كرد.

جادري در ادامه به مشكلات استان هرمزگان در بخش راه روستايي اشاره كرد و گفت: حدود 55 درصد راه هاي روستايي در هرمزگان آسفالت نيست كه اميدواريم در اين زمينه نيز مورد توجه بيشتري قرار بگيريم.

شايان ذكر است؛ در اين مراسم از زحمات مهدي زنديه وكيلي مديركل سابق راه و شهرسازي هرمزگان تقدير و فرشيد دستوان به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان هرمزگان معرفي شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا