گوناگون

هر تيمي مسي داشته باشد به او متکي مي‌شود

آلخاندرو سابيا در واکنش به انتقاداتي که از تيم او بابت تکيه بيش از حد به ليونل مسي مي‌شود، اظهار داشت: ما به مسي وابسته‌ايم؟ هر تيمي که بازيکني مانند مسي داشته باشد به او وابسته مي‌شود. واقعيت اين است که او با کارهايي که انجام داده، ثابت کرده که بهترين بازيکن دنياست اما تيم ملي آرژانتين چيزي بيش از مسي است.

به نقل از تسنيم، سابيا افزود: برابر سوئيس در مرحله يک هشتم نهايي رودريگو پالاسيو آن کسي بود که توپ را در ميانه ميدان تصاحب کرد و به مسي در جلوي دروازه حريف پاس داد. بدون پالاسيو ما نمي‌توانستيم آن گل را به ثمر برسانيم. همه هميشه از مسي انتظار دارند که کاري متفاوت انجام دهد. او هميشه مي‌تواند همه را غافلگير کند و کاري غيرمنتظره انجام دهد. با اين حال مسي آنقدر کارهاي غيرمنتظره انجام داده است که ديگر غافلگيرکننده نيست.

سرمربي تيم ملي آرژانتين تصريح کرد: چهار سال پيش مسي مورد انتقاد واقع شد و حالا که او عملکردش قابل قبول است همه از ما به خاطر وابستگي به او ايراد مي‌گيرند.

سابيا در خصوص بازي امشب (شنبه) تيمش با بلژيک در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 خاطرنشان کرد: بلژيک تيم بسيار خوبي است. نسل طلايي بازيکنان بلژيک در اين تيم هستند و تاحدودي شبيه همان نسلي هستند که در سال 1982 آرژانتين را شکست داد. در اين تيم بازيکنان فراواني هستند که در ليگ برتر انگليس بازي مي‌کنند. بلژيک تيم قدرتمندي است اما ما هم بايد از تمام داشته‌هاي خود استفاده کنيم.

تيم‌هاي ملي بلژيک و آرژانتين از ساعت 20:30 امشب (شنبه) در سومين ديدار از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني به مصاف هم مي‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا