گوناگون

هر مدیری اعتبار ملی بیشتری جذب کند نمره ارزشیابی بالایی می گیرد

81218827 5791595

به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی عصر شنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان افزود: اعتبارات تمامی مصوبات سفر رییس جمهوری با ردیف و منابع آن تا یک ماه آینده مشخص و به استان اعلام می شود.

وی تصریح کرد: نگاه رییس جمهوری و وزرا دولت به استان بسیار قوی است و باید از این فرصت برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کنیم و از آنجایی که حدود 85 درصد بودجه ها متمرکز ملی است بایستی مدیران دستگاههای مختلف اجرایی برای جذب اعتبارات طرحهای مربوطه به جد تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پروژه های بزرگی نظیر پتروشیمی، راه آهن و گازرسانی در دستور کار قرار دارد که هر یک از آنها برد استانی و ملی و حتی فراملی دارد و تنها به یک شهرستان مرتبط نمی شود و تاثیر و برکات آن برای تمامی شهرستانهای استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی ایرانشهر گام نخست در مرحله آغازین خود را با مکان نمایی برداشته است، گفت: در سفر مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی و اعضای کمیته زیربنایی استان سه نقطه برای ایجاد کارخانه پتروشیمی در ایرانشهر جا نمایی شد که در حال تهیه نقشه و طرح برای ارائه به وزیر نفت است.

وی ادامه داد: طرح گاز رسانی صرفا برای گرمایی و پخت پز اجرا نمی شود بلکه خط گاز استان را خط توسعه می دانیم و بیشترین استفاده از آن در جهت صنعت و توسعه و پیشرفت منطقه خواهد بود.

دکتر صابری معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست گزارشی از طرحهای مصوب سفر رییس جمهوری و پیشرفت های خوب آنها را ارائه کرد.

ابوالقاسم اسدی معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز گفت: از هزار و 200 متر طول اسکله شهید بهشتی 900 متر آن در حال اجراست که با اتمام آن تا پایان امسال ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار از دو و نیم میلیون تن به شش میلیون تن خواهد رسید. ک/2

653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا