گوناگون

همیاران پلیس در کاهش 8 درصدی تلفات رانندگی در خراسان رضوی نقش جدی داشته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا گرایلی پیش از ظهر سه‌شنبه در سومین همایش همیاران پلیس که در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش طرقبه شاندیز برگزار شد، اظهار داشت: آمار تصادفات در سال‌های گذشته سیر صعودی را طی می‌کرد که در حال حاضر با همکاری همیاران پلیس این آمار از 28 هزار نفر به 17 هزار نفر در سال کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه براساس تحقیقات علمی انجام شده 8 درصد کاهش تصدفات منجر به فوت توسط دانش آموزان جلوگیری می‌شود، افزود: خواسته ما از همکاران عزیزمان بعنوان همیار پلیس در مرحله اول گرفتن آموزش های لازم و شناخت علائم راهنمایی و رانندگی و در مرحله بعد اجرای قوانین و دادن تذکرات لازم در هنگام رانندگی به والدین خویش است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی 30 درصد آمار تصادفات را مربوط به عابرین پیاده عنوان کرد و گفت: چنانچه از همین سنین کودکی و نوجوانی آموزش های لازم را به فرزندانمان بدهیم شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات در آینده خواهیم بود.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش همزمان با هفته نیروی انتظامی خواستار انجام آموزش های لازم در خصوص راهنمایی و رانندگی توسط معلمان پر تلاش شهرستان طرقبه شاندیز شد.

در این مراسم به تعدادی از دانش آموزان کارت همیار پلیس و جوایزی از سوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اهدا شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا