گوناگون

واحدهای مسکن مهر در شهر جدید بینالود با نازلترین قیمت آماده تحویل به متقاضیان است

81222563 5797852

محمد حسن واحدی این مطلب را در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود و مدیر عامل ایران خودرو خراسان به منظور ساماندهی تردد خودروهای مرتبط با این واحد صنعتی برگزار شد، بیان کرد.

وی افزود : اجرای پروژه های جاذب سفر و سرمایه گذاریهای بخش خصوصی به منظور تامین امکانات رفاهی برای ساکنان شهر جدید بینالود از جمله مواردی است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود:بر اساس مجوزهای قانونی، امکان واگذاری پروژه های نیمه تمام مسکن به شرکت ایران خودرو وجود دارد که از این طریق علاوه بر تسریع در تکمیل آنها، زمینه بهره برداری از مزایای اقتصادی آن برای ایران خودرو فراهم می شود.

وی افزود: روزانه بیش از 170 دستگاه اتوبوس جهت سرویس دهی کارکنان شرکت ایران خودرو در محور مشهد- بینالود و بینالود- نیشابور تردد می کنند که این حجم از تردد در این محورها نیاز به مدیریت بیشتری دارد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت تشویق کارکنان این شرکت جهت اسکان در شهر جدید بینالود، گفت:با برنامه ریزیهای صورت گرفته علاوه بر تضمین اشتغال سرپرستان خانوار ساکن در شهر جدید بینالود، امکان به کارگیری همسران آنان نیز فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان بر لزوم توجه و تامین زیر ساختهای زیر بنایی و روبنایی شهر جدید بینالود تاکید کرد.

1922/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا