گوناگون

واکنش روزنامه‌هاي برزيلي به شکست پرتغال

شکست 4 بر صفر پرتغال مقابل آلمان بازتاب وسيعي در رسانه‌ها و روزنامه‌هاي برزيلي داشته است. نکته جالب اينجاست که رسانه‌هاي برزيلي بيشتر از همه از عملکرد کريستيانو رونالدو فوق ستاره تيم ملي پرتغال انتقاد کردند و معتقد هستند رونالدو بازي ضعيفي مقابل آلمان به نمايش گذاشته است.

به گزارش تسنيم، روزنامه دي‌سائوپائولو در خصوص شکست پرتغال مقابل آلمان نوشت: با 3 گل مولر و پيروزي 4 بر صفر آلمان مقابل پرتغال عنوان بهترين بازيکن جهان رونالدو پايمال شد. اين روزنامه همچنين با چاپ پوستري بزرگ از يک هوادار تيم ملي فوتبال برزيل به استقبال بازي امشب ميزبان مقابل مکزيک رفته است.

يکي ديگر از روزنامه‌ها هم هم با تيتر «اصابت ضربه» عکسي از رونالدو روي جلد خود کار کرده که ستاره پرتغالي را در حال زمين خوردن نشان مي‌دهد و روي آن نوشته «سقوط منجي!» همچنين اين روزنامه اعلام کرده نيمار با آمادگي کامل به مصاف مکزيک مي‌رود و در مورد بازي برزيل و مکزيک هم تيتر «دومين ترانه سلسائو از فولتارزا» را انتخاب کرده است.

همچنين روزنامه کوريدا هم با انتشار عکس حضور آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در رختکن اين تيم پس از پيروزي پرگل مقابل پرتغال اين بازي را پوشش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا