گوناگون

واکنش سرمربي آرژانتين به شکست سنگين برزيل

تيم ملي برزيل با شکست 7 بر يک برابر آلمان از رسيدن به فينال ماراکانا محروم شد. شاگردان اسکولاري شنبه بايد در ديدار رده‌بندي جام جهاني برابر بازنده ديدار هلند و آرژانتين به ميدان بروند.

آلخاندرو سابيا، سرمربي آرژانتين که تيمش بامداد پنجشنبه بايد برابر هلند به ميدان برود، درباره شکست سنگين برزيل برابر آلمان گفت: نيمه نخست اين ديدار را به طور کامل ديدم و کمي هم نيمه دوم را تماشا کردم. قطعا نتيجه 7 بر يک نتيجه‌اي طبيعي نيست که در ديدار دو تيم قدرتمند جهان به دست آمده باشد. آلمان تيم بسيار خوب و قدرتمندي است. برزيل نيز تيم خوبي است که ميزبان جام‌جهاني است. اکنون آلمان به فينال رسيده است؛ آن هم با نتيجه‌اي که هيچکس انتظارش را نداشت. فوتبال امشب ثابت کرد بي‌منطق‌ترين ورزش دنياست. به خاطر همين است که فوتبال اين همه هوادار دارد و اين اندازه ورزش جذاب و پرطرفداري است.

سابيا در پاسخ به اين سوال که آيا از شکست برزيل خوشحال شده است گفت: هيچ احساس خاصي ندارم!

سرمربي تيم ملي آرژانتين درباره بازي با هلند نيز گفت: بايد به شما بگويم که اين ديدار همزمان با استقلال کشور آرژانتين است. همين انگيزه ما را براي اين ديدار دو چندان کرده است. مي‌خواهيم با اتحاد و صددرصد تلاش در اين روز خاص برابر هلند به پيروزي برسيم. نمي‌خواهيم هيچ چيز در اين ديدار کم بگذاريم. هلند تيمي است که بسيار سازماندهي شده فوتبال بازي مي‌کند. بازيکنان بسيار بااستعدادي دارد و در ضد حملات خطرناک است. شکست در اين ديدار خيلي دردناک و سخت خواهد بود. مي‌خواهيم به هر طريق جلوي آن را بگيريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا