گوناگون

واگذاری بیش از 30 میلیون متر مربع از اراضی ملی سمنان به طرح‌های غیرکشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری بالغ بر 30 میلیون مترمربع اراضی ملی این استان به طرح‌های غیر کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، «جعفر مرادی‌حقیقی» از تشکیل جلسه‌ی کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی به ریاست استاندار سمنان خبر داد و گفت: نشست کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی برای رسیدگی به درخواست مجریان طرح‌های صنعتی و خدماتی (غیر کشاورزی) تشکیل و بعد از بحث و تبادل نظر پیرامون پرونده‌های ارسالی تصمیمات لازم گرفته شد.

وی افزود: در جلسه این کمیسیون 27 فقره پرونده مربوط به متقاضیان اراضی ملی مطرح و با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست متقاضیان 8 پرونده به مساحت 30 میلیون و 879 هزار و 200 متر مربع موافقت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: هم‌چنین اعضای کمیسیون با انتقال قطعی اسناد عرصه برای سه فقره از پرونده‌هایی که طرح‌های اجرائی در آنها به بهره‌برداری رسیده بود به مساحت 75 هزار مترمربع نیز موافقت کردند.

مرادی یادآور شد: برای پرونده سایر متقاضیان نیز تصمیماتی از قبیل تعیین میزان اجاره، تمدید قرارداد اجاره و تغییر نام یا طرح گرفته شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا