گوناگون

وزیرکشور:وزارت کشور به تجهیز پایانه های مرزی کرمانشاه کمک می کند

81217537 5789226

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ عصر جمعه در بازدید از پایانه مرزی خسروی قصرشیرین اظهار داشت: در این بازدیدها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در خصوص بازارچه ها و پایانه های مرزی مطرح است، یکپارچه سازی آن ها می باشد که این کار در کرمانشاه به استاندار آن واگذار شده و وی تاکنون اقدامات خوبی را برای ساماندهی آن ها انجام داده است.

رحمانی فضلی یادآور شد: از این پس مقرر شد تا پایانه های مرزی استان کرمانشاه به صورت سه شیفته و بدون تعطیلی به هموطنان ارائه خدمت کنند و شاهد فعالیت شبانه روزی آنان خواهیم بود.

وزیرکشور افزود: برای انجام این مهم نیاز است تا پایانه ها از امکانات اولیه نظیر راه آسفالته، پارکینگ و … برخوردار باشند و برای فراهم ساختن این امکانات لازم است تا برآورد دقیق هزینه ها صورت گیرد تا بتوان از منابع مختلف آن ها را تامین کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند برای شروع کار و به لحاظ اهمیت پایانه های مرزی ، وزارت کشور به پایانه های مرزی استان کرمانشاه برای رونق هرچه بیشتر آن ها کمک خواهد کرد.

وزیر کشور همچنین در دیدار با برخی پیله وران و تجار بر پیگیری و رفع مشکلات موجود در بازارچه ها و پایانه های مرزی استان کرمانشاه قول مساعد داد.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا