گوناگون

وزیر ارشاد: بی جهت از قالیباف تعریف نکردم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی یکی از محورهای اصلی شهرداری تهران است که امیدوارم در آینده ای نزدیک با همکاری یکدیگر بتوانیم نیازهای شهروندان تهرانی را برطرف سازیم.

به گزارش ایرنا علی جنتی در مراسم امضای تفاهمنامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران یکی از محورهای اصلی فعالیت هایش کارهای فرهنگی است. از آغاز این دوره به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمدم به دلیل اینکه به صورت مستقیم با مسایل فرهنگی ارتباط دارم. مشاهده می کنم که فعالیت های شهرداری تهران در زمینه های فرهنگی چشمگیر است و نشان دهنده عزم جدی مسوولان شهرداری برای ارتقای سطح فرهنگی تهران است.

او ادامه داد: ما قالیباف را به عنوان یک رزمنده و جهادگری که در دفاع مقدس تلاش کرده است می شناسیم و او با همین روحیه وارد شهرداری شده و باید پاسدار مسایل فرهنگی باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم که تفاهمنامه ای در رابطه با همکاری گسترده میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران به امضا می رسد و با این تفاهمنامه همکاری در زمینه های مختلفی چون زیرساخت ها، تامین محتوای مراکز فرهنگی و غیره دیده شده است.

او گفت: ما برای دسترسی شهروندان به فضاها و محصولات فرهنگی باید دست به دست هم بدهیم که امیدوارم شهروندان از همکاری های ما حداکثر استفاده را ببرند و آنچه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 مد نظر داشته اند، بتوانیم جلب رضایت ایشان و مردم را داشته باشیم و احساس کنند که حرکت های جدی در زمینه فرهنگی انجام شده است.

او ابراز امیدواری کرد اقداماتی که در شهر تهران صورت می گیرد الگویی برای تمام ایران باشد.

جنتی در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: قصد داریم در شهر تهران بخش هایی را که نیاز شهروندان است را با همکاری شهرداری بسازیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نشست امروز از قالیباف به شکل قابل توجهی تعریف کرد گفت: کسانی که مرا می شناسند می دانند بی دلیل از کسی تعریف نمی کنم و براساس اعتقاد خود امروز این کار را انجام دادم زیرا معتقدم قالیباف در شهرداری تهران توجه ویژه ای به زمینه های مختلف از جمله فرهنگ دارد.

جنتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آخرین اثر فرهنگی که خریده است چه بوده گفت: تابلویی از پرویز کلانتری را به وسیله معاونت هنری خریداری کرده ام.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا