گوناگون

وضعيت مصدومان پرسپوليس

دکتر حقيقت در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: در حال حاضر از نظر پزشکي با مشکل خاصي روبرو نيستيم. پيام صادقيان در تمرينات حاضر است، البته هنوز از ناحيه عضله شکم دچار التهاب است که اقدامات درماني و فيزيوتراپي را روي او انجام مي‌دهيم تا دوران مهم بدنسازي را از دست ندهد.

وي ادامه داد: در مورد رضا نوروزي هم ترجيح داديم چند روز ديگر استراحت کند. انتظار داريم او از هفته آينده که به تيم ملحق مي‌شود، تمرينات را شروع کند. البته طبيعي است که فشار تمريناتش آرام آرام بالا برود.

پزشک پرسپوليس درباره نتايج تست پزشکي انجام شده، خاطرنشان کرد: از 14 بازيکن آزمايش‌هاي کامل پزشکي گرفته شد که نتيجه آن تا چند روز ديگر به دست ما مي‌رسد. البته انتظار نداريم مشکلي وجود داشته باشد. ملي‌پوشان و بازيکنان جديدي که به تيم ملحق مي‌شوند نيز در مرحله بعدي تحت آزمايشات قرار مي‌گيرند و مجوز پزشکي حضور برتر هم بر اساس گزارش پزشکي صادر خواهد شد.

وي درباره وضعيت کادر پزشکي در فصل آينده تصريح کرد: در حال حاضر مانند سال گذشته يک تيم شش نفره هستيم. يک پزشک، يک فيزيوتراپ و چهار ماساژور کنار تيم حضور دارند. در اين فصل با توجه به حضور در جام قهرمانان با تعداد بازي‌هاي بيشتري روبرو هستيم که اين مساله انجام برنامه‌ريزي ويژه را اجتناب ناپذير مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا