گوناگون

وقتی جباری و افشین جذب شدند، اصفهان نبودم/ تیم ملی ایران کمتر از بوسنی و نیجریه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: از امروز فصل کاری ما آغاز شده و من با خوشحالی می‌توانم بگویم دوباره در کنار سپاهان بودم و آرزوی موفقیت دارم؛ امسال با اختلاف یک گل نتوانستیم موفق باشیم و باید بین تماشاگران، بازیکنان، رهبریت تیم و مربی تیم باشد تا به موفقیت برسم و مهمترین عنصر ورزش امروز، اصحاب رسانه‌ها هستند تا گزارشات را به هواداران بدهند.

وی درباره دلایل حضورش در اصفهان افزود: به خاطر وضعیت باشگاه و فصل نقل و انتقالات به اصفهان آمدم؛ مسئولان باشگاه از من می‌خواهد که درباره اسامی تیم نظرم را اعلام کرده و بازیکنان مد نظر را انتخاب کرده و تک تک با بازیکنان گفت‌وگو و مذاکره داشته باشم.

ابراهیمی خودش شرایط دیگری را قبول کرد

سرمربی سپاهان بیان داشت: پیرامون امید ابراهیمی نتوانستیم او را قانع کنیم که در این محیط و تیم بماند و خودش شرایط دیگری را قبول کرده و خواست که به محیط دیگری برود.

وی ادامه داد: شهاب گردان امروز قرارداد خود را با باشگاه اصفهانی تمدید کرده و هادی عقیلی نیز در تیم سپاهان با قراردادی سه ساله ماندنی شد؛ یک هافبک دفاعی جدید و یک بازیکن گلزن از لیگ ایران و یک بازیکن گلزن و مهاجم از بیرون ایران به تیم اضافه می‌کنیم.

کرانچار با اشاره به بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: تا کنون محمد غلامی و امید ابراهیمی از تیم جدا شده‌ایم و رسول نویدکیا و وریا غفوری به تیم اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در فصل جاری اشتباهاتی داشتند و من قبل از تعطیلات به آنها گفتم که تمرکز خود را برای فصل جدید حفظ کرده و آنالیز کرده و اصلاح کنند تا بتوانند فصل خوبی را ارائه کنند و بازیکنان باید با اشتیاق به تیم کمک کنند، اظهار داشت: درست است که اشتباه داشتیم اما بازی‌های باکیفیتی را از خود به نمایش گذاشتیم؛ امروز دو دروازه‌بان ملی‌پوش داریم که با یکدیگر رقابت می‌کنند و ملاک کار ما در سال جاری کیفیت و رقابت است و از سوی دیگر رسول نویدکیا و وریا غفوری به کیفیت تیمی ما می‌افزایند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هفته آینده مهاجم خود را در هر شرایطی از بهترین‌ها اضافه می‌کنیم، تصریح کرد: در این فصل اشتباهات نیم‌فصل نخست ما سبب شد که از قهرمانی جا بمانیم اما در فصل دوم از نظر امتیاز قهرمان شده اما نتوانستیم قهرمانی و سهمیه را کسب کنیم.

یعقوب کریمی باید انتظار هر چیزی را داشته باشد

وی درباره یعقوب کریمی و وضعیت این بازیکن که در گفتگو با مهر اعلام کرده بود که در صورت حضور کرانچار در این باشگاه، در سپاهان نمی‌ماند، اظهار داشت: یعقوب کریمی نیز باید تمام قوانین باشگاه و قوانین حرفه‌ای فوتبال امروز را بپذیرد و خودش را برای این فصل آماده کند و باید انتظار هر چیزی را داشته باشد و به بهترین شرایط ممکن کار کند و قطعاً شرایط هر بازیکن به خود او بستگی دارد.

اولویت من در فصل جاری پول نبود

کرانچار در پاسخ به اینکه آیا رقم قرارداد شما از سوی باشگاه پائین آمد یا خود شما به خاطر ماندگاری، این کار را انجا دادید، گفت: تا جائی که به قراردادها مربوط بود، این یک مسئله حرفه‌ای بوده که پنهان کردنی نیست و قراردادها بر اساس قوانین جدید وزارت ورزش و جوانان و صنایع، همه بازیکنان و مربیان تیم‌ها باید قراردادهای خود را کاهش دهند.

وی بیان داشت: در این فصل برای من اولویت نخست پول نبود و اگرچه پول مهم بود اما توجه من به آنچه بود که باید در این تیم تغییر می‌کرد؛ تیم باید نتیجه بگیرد و ما باید حداقل یک جام کسب کنیم و مدیریت به من اعتماد کرده و گذاشت در این تیم بمانم.

وقتی جباری و افشین جذب شدند، من در اصفهان نبودم

سرمربی سپاهان گفت: در فصل جاری کارهای خوبی داشتیم اما فکر می‌کنم تنها اشتباه ما درباره مجتبی جباری و افشین بود که آنها شرایط تیمی ما را مختل کردند و زمانی که این دو نفر به تیم اضافه شدند، بر خلاف امروز امروز در اصفهان نبودم و پس از اینکه به ایران بازگشتم، این دو نفر برای بهبود شرایط تیمی، به تیم اضافه شده بودند.

وی ادامه داد: اینکه این دو بازیکن جذب شده بودند، اشتباه نبوده و جباری و آرش افشین بازیکنان خوبی بودند که در استقلال و فولاد خوب ظاهر شدند اما متاسفانه نتوانستند به تیم ما کمک کنند و معتقد بودم که این دو بازیکن، بازیکنان خوبی بودند و انتظار داشتم که عملکرد خوبی ظاهر شوند اما متاسفانه اینگونه نشد.

ایران کمتر از نیجریه و بوسنی نیست

کرانچار در مورد حضورش در اردوی تیم ملی و شرایط تیم ملی افزود: تیم ملی ایران تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و امیدوار هستم که ایران از گروه خود صعوود کند و مطمئن هستم در کنار آرژانتین که از گروه خود صعود می‌کند، ایران هم تیم کوچکی نیست و می‌تواند صعود کند و بدون شک ایران کمتر از نیجریه و بوسنی نیست.

وی با اشاره به وضعیت محرم نویدکیا و اینکه آیا او در فصل جاری برای تیم به میدان می‌رود یا خیر، بیان داشت: من نمی‌توانم با اطمینان درباره شرایط بگویم و بگویم که او چقدر می‌تواند در اختیار تیم باشد اما او حالا آلمان است و مشغول معاینات پزشکی در کنار پزشکش بوده و او خوشبختانه در فصل جاری می‌تواند خودش را به اردوی ابتدای فصل برساند و به تیم ما کمک کند.

نویدکیا در فصل جاری در کنار سپاهان است

سرمربی سپاهان تصریح کرد: مسابقات پرفشار او را دچار خستگی کرده و امیدوارم که بتواند خودش را نشان دهد؛ من کاملاً به رسول نویدکیا توجه خاصی داشتم و از زمانی که در نفت آبادان بازی می‌کرد، همیشه به همه می‌گفتم که شماره 8 نفت آبادان، بازیکن خوبی است که چشم‌ها او را نمی‌دیدند و او در بازی‌های آخر خودش را نشان دهد و به همین دلیل در شهر خودش اصفهان بازی می‌کند.

وی درباره خط خوردن بازیکنان سپاهان از تیم ملی بیان داشت: مهدی شریفی و کریمی بازیکنان خوبی هستند و کریمی توانست به لیست سرمربی تیم ملی برسد اما به دلیل مصدومیتی که داشت، نتوانست در ادامه خودش را نشان دهد؛ ما در طول فصل او را می‌گذاشتیم و اصلاً قبول ندارم مدیریت من سبب خط خوردن کریمی شد.

کرانچار خاطرنشان کرد: شریفی بازیکن بزرگی است و خودش را نشان داده و مطمئن باشید در آینده این دو نفر در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و حضور مقطعی فایده ندارد زیرا خلعتبری که 4 سال در تیم ملی بود، در جام جهانی بازی نمی‌کندو

وی درباره شایعه عقد قرارداد محمود کریمی با تیم استقلال نیز بیان داشت: کریمی از همان ابتدا از اطمینان من برخوردار بوده و راجع به هیچ کدام از اعضای کادر فنی من صحبت نمی‌کنید زیرا آنها خوب هستند و بصیرت خوب ظاهر شد و زاغی‌نژاد نیز مربی خوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا