گوناگون

وقوع دو حادثه در تهران 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت/سقوط از برج مسکونی 21 طبقه

81201450 5761217

سیدجلال ملکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سقوط یک کارگر از برج مسکونی 21 طبقه در شهرک راه آهن و تصادف دو دستگاه خودرو درمسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم بعد از آزدگان موجب کشته شدن و مصدومیت تعدادی از شهروندان تهرانی شد .

وی گفت : ساعت 18 شنبه حادثه سقوط کارگر در چاهک آسانسور واقع در شهرک راه آهن به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان دو ایستگاه برای ارایه خدمات به محل حادثه اعزام شدند .

وی اظهار کرد: یک کارگر در برج مسکونی 21 طبقه در حال ساخت، از طبقه نوزدهم سقوط کرد و در بین داربستهای طبقه سوم گرفتار شد.

ملکی بیان کرد : نیروهای آتش نشانی با تلاش این فرد را از طبقه سوم به محلی امن منتقل کردند که بنا به تایید عوامل اورژانس این کارگر براثر شدت جراحت وارده فوت کرد .

وی همچنین به وقوع تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم بعد از آزادگان اشاره کرد و گفت: یک خودروی سواری که در این مسیر درحال حرکت بود به علت نامعلومی به پشت یک دستگاه کامیون خاور برخورد می کند .

وی تعداد سرنشینان این وسیله نقلیه را سه نفر اعلام کرد و افزود: براثر این حادثه یک دختر 11 ساله به بیرون پرتاب می شود که متاسفانه جان خود را از دست می دهد .

وی ادامه داد : آتش نشانان دو ایستگاه ساعت 18:15 دقیقه شنبه به محل حادثه اعزام می شوند که مشاهده می کنند راننده یک خانم حدود 35 ساله و یک کودک پسر 6 ماهه در اثر این حادثه در خودرو محبوس شده اند.

ملکی اظهار کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی سرنشینان خودرو به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس می شوند که بنابه تایید اورژانس این بانوی 35 ساله نیز بر اثر صدمات جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد : کودک 6 ماهه که دچار مصدومیت شده بود برای مداوا تحویل عوامل اورژانس شد تا به مراکز درمانی منتقل شود .

تهرام/1109/519/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا