گوناگون

وقوع نزاع های دسته جمعی موجب ایجاد احساس عدم امنیت در بروجرد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا دلیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راههای ارتقای امنیت و برخورد با متخلفان حضور فیزیکی پلیس در محلات مختلف شهر است.

وی با بیان اینکه اخیرا با تقویت ناوگان خودرویی نیروی انتظامی توانسته ایم حضور به موقع در مناطق وقوع جرم را داشته باشیم، افزود: واحد ارتباطی 197 نیز می تواند پل ارتباطی بسیار موثری در ارتقای عملکرد نیروی انتظامی باشد که متاسفانه این واحد در بروجرد مغفول مانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ادامه داد: به طور قطع نیروی انتظامی هم در برخی موارد نواقصی دارد که مردم می توانند با ایجاد ارتباط از طریق شماره گیری 197 آنها را انتقال دهند تا در اولین فرصت برطرف شوند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه جراید و رسانه ها به عنوان مطالبه گر افکار عمومی که تشنه امنیت هستند باید به نقش حساس خود واقف باشند، اظهار داشت: رسانه ها نیز می توانند در ایجاد امنیت و اشاعه احساس امنیت در بین مردم نیروی انتظامی را حمایت کنند.

وی افزود: متاسفانه امروز حدود 70 درصد از ناامنی های موجود ناشی از اعتیاد و وجود معتادین در سطح شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد بیان داشت: همچنین در ماههای اخیر وقوع نزاعهای دسته جمعی در برخی از مناطق بروجرد ناامنی هایی را به وجود آورده است.

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ناامنی های حاشیه ای بروجرد فضای فعلی ملتهب است و شاهد احساس ناامنی در بین مردم هستیم.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه برخور پلیس با نزاع های دسته جمعی تا کنون به صورت کلی بوده است گفت: در این راستا با ورود پلیس و کنترل وضعیت مناطق حادثه خیز پاکسازیهایی انجام شده و متخلفین نیز دستگیر شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا