Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماریمعماری ملل

نگاهی به معماری دیدنی ویلای مایلی سایرس در لس آنجلس

مایلی سایرس یا در اصل مایلی رِی سایِرس هنرپیشه ، خوانندهٔ پاپ و ترانه‌ سرای آمریکایی است که در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ در آمریکا به دنیا آمده است توانست با استعداد خاص خود و  پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت برسد و او در دسامبر ۲۰۰۷ رتبهٔ هفدهم در رده‌ بندی مربوط به ۲۰ پردرآمدترین تازه کاران زیر ۲۵ سال را با درآمد سالیانه بالغ بر ۳/۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مایلی سایرس پس از آغاز سریال هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و به دنبال موفقیت های این برنامه تلویزیونی ، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل ۸ ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه‌های این سریال می‌شد به بازار عرضه شد تا روند پولدار شدنش شروع شود و در کنار موفقیت هایی که در حوزه کاری خودش به دست آورد توانست در سال ۲۰۰۸ در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۰۸ از مجلهٔ تایم قرار بگیرد.

و حالا این هنرمند در کنار معرف و مشهور بودنش ثروت و املاک وی نیز مورد توجه خاص طرفداران و علاقه مندانش نیز قرار گرفته است و اگر چه وی در ایالت تنسی متولد شده اما تقریبا بیشتر وقتش را در لس آنجلس سپری کرده و به همین خاطر ویلایی زیبا و بزرگ را در این شهر خریداری کرده است.

خانه و البته بهتر بگوییم ویلایی که وی به همراه دیگر اعضای خانواده اش در آن ساکن هستند ، معماری ایتالیایی داشته و در کنار دریاچه تولوکا واقع شده و گویا قصد فروش آن را دارد. قیمتی که سایرس برای فروش این خانه در نظر گرفته، ۵٫۹۹۵ میلیون دلار است. بنابراین شاید بد نباشد با هم، نگاهی داشته باشیم به این ویلای ۸۰۸ متر مربعی مایلی سایرس در شهر لس آنجلس که ۶ اتاق خواب و هر آن چه را که باید یک ویلای لوکس داشته باشد برخوردار است.

با هم در میهن پست معماری دیدنی ویلای مایلی سایرس در لس آنجلس را تماشا می کنیم.

 

 

منبع    casa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا