گوناگون

وینگادا: هیچ مربی ایرانی از کادر فنی تیم المپیک حذف نمی‌شود

سرمربی تیم ملی امید گفت: مربیان ایرانی فعلی در کادر فنی تیم امید، حذف نمی‌شوند و تنها ممکن است مربی جدیدی به کادر اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نلو وینگادا در پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 27 نفر در حال حاضر تمرین می‌کنند و تنها علی کریمی بازیکن تیم سپاهان مصدوم تیم ماست. من در این دو روز سعی کردم اطلاعات زیادی از این تیم به دست بیاورم. البته دو روز زمان زیادی نیست برای اینکه بتوانم شناخت کافی از آن‌ها داشته باشم. همکارانم که با این تیم کار کرده‌اند از گذشته بازیکنان اطلاعاتی را دادند و من سعی می‌کنم این تیم را بیشتر بشناسم. ما هنوز 4 اردوی دیگر در پیش داریم و در این مدت به این هدف می‌رسم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان جدیدی هم به این تیم اضافه می‌شوند یا خیر اظهار کرد: در هفته آینده 28 بازیکن جدید به تمرین‌ها می‌آیند و روز به روز ما بازیکنان بیشتری را می‌بینیم تا بازیکنان ایرانی را بیشتر بشناسیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم امید با شرایط فعلی آماده بازی با تیم‌هایی مانند کره جنوبی و عمان است، گفت: این برای ما خوب است که با تیم‌های قدرتمند روبه‌رو شویم و از رویارویی با آن‌ها درس بگیریم. فکر می‌کنم بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ تجربه بازیکنان را می‌افزاید و اعتماد به نفس بیشتری به آن‌ها می‌دهد. قطعا تلاش می‌کنیم در هر فرصت ممکن با آمادگی که به دست می‌آوریم این کار عملی شود.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا دستیاران ایرانی کنونی را در تیم امید پذیرفته‌اید و مربی جدیدی به کادر فنی شما اضافه نمی‌شود،‌ اظهار کرد: مهم‌ترین نکته این است که من با یک سری از مربیان در حال حاضر کار می‌کنم و این مربیان از قبل حضور داشته‌اند. ما سعی می‌کنیم همدیگر را در اردوهای مختلف بیشتر بشناسیم. آنچیزی که با قطعیت می‌توان گفت این است که من با همین مربیان کار خواهم کرد و تنها ممکن است مربی دیگری به این تیم اضافه شود اما کسی از کادر فعلی حذف نمی‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا