گوناگون

پاسخ فلسطینی‌ها به تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها / انتفاضه‌ای دیگر در راه است

 همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در  تجاوزهای  خود، با حمله به نوار غزه 9 فلسطینی را به شهادت رساندند، همچنین یک موضع مقاومت در اردوگاه “البریج” در مرکز نوار غزه نیز توسط جنگنده های این رژیم بمباران شد که در این تجاوز وحشیانه چند فلسطینی مجروح شدند.

اما اتهام‌زنی مقامات تل آویو  به جنبش حماس در ماجرای ربایش سه شهرک نشین یهودی و به تبع آن تهاجم صهیونیست‌ها به مناطق فلسطین نشین در حالی است که دولت وحدت ملی فلسطین به نخست وزیری “رامی حمدالله” به تازگی و پس از مدت ها گفتگو میان نمایندگان فتح و حماس تشکیل شده است، دولتی که از همان آغاز نضج گیری با کارشکنی‌ها و دسیسه‌های تل آویو مواجه شد.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در نخستین واکنش به کشته شدن سه شهرک‌نشین در اظهاراتی خارج از عرف دیپلماتیک اعلام کرد،  “قاتلان این 3 جوان، حیوان‌اند و حماس باید تقاص پس دهد”.

 متهم کردن حماس به قتل سه شهرک نشین صهیونیستی در حالی است که مسئولان حماس از جمله “سامی ابوزهری” سخنگوی این جنبش هرگونه دخالت در ربایش و قتل این سه شهرک نشین را قویا تکذیب کردند و همچنین نتانیاهو را از هرگونه ماجراجویی و اعلان جنگ به غزه برحذر داشتند.
 
اما اجرای عملیات فشار به فلسطینیان در رابطه با ماجرای اخیر تنها محدود به ارتش رژیم صهیونیستی نماند و شهرک نشینان افراطی و نژادپرست صهیونیستی نیز دست به کار شدند و در اقدامی فجیع و جنایتکارانه، یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به نام “محمد ابوخضیر” را پس از ربودن زنده زنده سوزاندند تا خوی ددمنشانه خود را بیش از پیش به منصه ظهور بگذارند.

در روز جمعه گذشته تشییع پیکر شهید نوجوان “محمد ابوخضیر” با حضور  هزاران جوان فلسطینی در بیت‌المقدس برگزار شد، در این مراسم که با حمله پلیس رژیم صهیونیستی همراه بود، جوانان فلسطینی با شعارهای خود از آمادگی برای “انتفاضه رمضان” خبر دادند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا