گوناگون

پدر آمریکایی کودک را در خودرو رها کرد تا از گرما بمیرد

،به نقل ار بی بی سی ؛ قرار است این مرد به اتهام قتل کودک ۲۲ ماهه محاکمه شود.
یکی از کارآگاهان پرونده در دادگاه ایالت جورجیا گفته این تراژدی یک سهل‌انگاری نبوده چرا که جاستین راس هریس، پسرش به نام کوپر را با نیت قبلی کشته است.
فیل استودارد، کارآگاه منطقه کاب در شمال ایالت جورجیا گفته آقای هریس از وب‌سایت‌های مخالف داشتن فرزند بازدید می‌کرده است.
پدر کودک به دادگاه گفته فراموش کرده بوده که کودکش در داخل خودرو مانده است.
صبح روز هجدهم ژوئن، قرار بود آقای هریس کودک ۲۲ ماهه خود را به مهدکودک ببرد اما او به پلیس گفته به سمت محل کارش رفته در حالی که فراموش کرده پسرش در صندلی مخصوص کودکان، عقب ماشین نشسته است.
آن روز عصر، دما در منطقه کاب جورجیا ۸۸ درجه فار‌‌نهایت (۳۱ درجه سانتی گراد) بوده است و این کودک به علت گرمازدگی در دمای بالا از دنیا رفته است.
نتیجه تجسس اولیه پلیس نشان می‌دهد آقای هریس پیش از این در اینترنت تحقیق کرده است که یک کودک در چه دمایی ممکن است داخل خودرو بمیرد.
همچنین بر اساس تحقیقات، گفته شده آقای هریس در هفته‌های پیش از مرگ کودک، از سایت‌هایی که حامی نداشتن فرزند هستند، بازدید می‌کرده و همین‌طور در اینترنت عبارت “چگونه در زندان دوام بیاورید” را جست‌و‌جو کرده است.
در گزارش‌های دادگاه گفته شده در طول روز زمانی که کودک در ماشین بوده، پدر او برای گذاشتن چیزی داخل ماشین، به محل پارک ماشین رفته است.
قاضی دادگاه جورجیا در جنوب شرقی آمریکا، با قرار وثیقه مخالفت کرده است؛ در نتیجه، متهم تا زمان دادرسی در زندان خواهد ماند.
آقای هریس به دادگاه گفته پدری عاشق فرزند بوده که همیشه کودکش را قبل از گذاشتن در صندلی مخصوص کودک و بستن کمربند، می‌بوسیده است.
یک شاهد به دادگاه گفته آقای هریس بعد از این‌که متوجه شد کودکش در ماشین مرده، هراسان به نظر می‌رسید و سعی می‌کرد او را نجات دهد.
الکس هال، یکی از دوستان دوران دانشگاه و همکار آقای هریس گفته او همیشه می‌گفت چه قدر عاشق کودکش است و ظهر روز حادثه که با هم نهار می‌خوردند، “چیز عجیب غریبی” وجود نداشته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا