گوناگون

پدر مسي: نگران حالت تهوع لئو نباشيد

 در جريان آخرين ديدار تدارکاتي تيم ملي آرژانتين برابر اسلووني که شنبه هفته جاري برگزار شد و با پيروزي 2 بر صفر آلبي سلسته همراه بود، ليونل مسي بار ديگر دچار حالت تهوع شد که اين موضوع باعث افزايش نگراني‌ها در خصوص سلامت ستاره خط حمله تيم بارسلونا شد.

اتفاقي که براي مسي در جريان بازي با اسلووني افتاد، پيش از اين در ديدار دوستانه آلبي‌سلسته برابر تيم ملي روماني در ماه مارس و قبل از آن هم در مرحله انتخابي جام جهاني برابر بوليوي رخ داده بود. در موارد قبلي مسي شخصاً نگراني‌ها درباره سلامتش را برطرف کرده بود اما اين بار پدر او بر اين موضوع تأکيد کرد.

خورخه مسي در گفت‌وگو با نشريه آس اسپانيا اظهار داشت: اين نگراني‌ها از چند سال پيش درباره مسي وجود داشته است. معاينات لازم در بارسلونا روي لئو صورت گرفته است و تمام پزشکاني که او را معاينه کرده‌اند گفته‌اند که جاي نگراني نيست.

پدر دارنده چهار توپ طلاي فيفا افزود: حالت تهوع فقط به مسي دست نمي‌دهد بلکه ديگر ورزشکاران هم گاهي وقت‌ها دچار اين حالت مي‌شوند. به نظر من اين حالت ناشي از استرس و همچنين تا حدودي ناراحتي‌هاي گوارشي است اما مشکل خاصي نيست. نياز نيست که بيش از حد به اين موضوع پرداخته شود. لئو فقط بايد احتياط کند نه چيزي ديگر.

مسي و يارانش در کنار تيم‌‌هاي ملي نيجريه و بوسني همگروهان تيم ملي ايران در گروه F‌ جام جهاني هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا