گوناگون

پشتیبانی از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ظهر چهارشنبه توسط آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مسجد آقاسیدعلی برگزار شد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در این مراسم اظهارداشت: امروز مکلفیم با رهبری مقام عظمای ولایت، راه امام راحل را ادامه داده و با پیروی از خط رهبری و منویات مقام معظم رهبری اندیشه‌های امام خمینی را در دنیا گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه 15 خرداد بهترین فرصت‌ برای ترویج اندیشه‌های امام خمینی و همچنین اهداف جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است افزود: امام راحل، علاوه بر آگاهی های عمیق دینی، عرفانی و فقهی که در هر رشته کم نظیر بود، دارای دیدگاههای سیاسی منحصر به فردی بود که در علمای پیش از ایشان به ندرت سراغ داریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: طبق مدلی که امام خمینی (ره) با بهره‌گیری از اسلام ترسیم کردند ولایت فقیه رکن اصلی نظام است و باید به توصیه امام راحل که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به نظام آسیبی نرسد گوش فرا داده و همواره در مسیر رهنمودهای ولی فقیه گام برداریم.

وی عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب، ولایت فقیه را محوری ترین رکن، عامل وحدت و قدرت نظام اسلامی تعریف کرد و توصیه کردند که تا زمانی که مردم پشتیبان آن باشند به این کشور و نظام آسیبی نخواهد رسید.

آیت اله نعیم آبادی، استقلال، آزادی و اصل مترقی ولایت فقیه را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: امام خمینی (ره) اصل ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم و پشتیبانی از آن را رمز تداوم و بقای انقلاب می دانستند.

وی، تشکیل حکومت اسلامی مبتنی بر ˈجمهوریت و اسلامیتˈ را یکی دیگر از دستاوردهای نهضت امام راحل(ره) برشمرد و گفت: در اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) تشکیل چنین حکومتی جایگاه خاصی دارد و این مدل مترقی پس از سالها مبارزه، تحقق یافت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی به شکوفایی اقتصادی کشور منجر می‌شود که نتیجه آن نیز استقلال، افزایش تولید، خودکفایی، خوداتکایی، قناعت و پرهیز از اسراف است و همه باید در این راستا برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنیم.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: تقویت تولیدات داخلی از یکسو موجب رشد صنعت، کشاورزی و بخش بازرگانی کشور و در نهایت اشتغالزایی می شود و از سوی دیگر موجب کاهش واردات و وابستگی به بیرون می شود.

وی یادآورشد: محقق شدن اقتصاد مقاومتی در کشور می‌تواند علاوه بر برون‌رفت مشکلات اقتصادی کنونی راه دشمن را برای هرگونه تهدید بسته و آینده درخشانی را برای کشور رقم بزند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا