گوناگون

پلاتيني: ديگر از بلاتر حمايت نمي‌کنم

ميشل پلاتيني اعلام کرد که ديگر از سپ بلاتر حمايت نخواهد کرد و براي جانشيني وي نامزد نخواهد شد.

به نقل از فارس، پلاتيني اعلام کرد که زمان آن رسيده که کمي هواي تازه به هيات رئيسه فيفا برسد و گفت که بلاتر بايد روي حرف خودش که گفته بود دوباره نامزد نمي‌شود، بايستد.

وي در اين باره اظهار داشت: ديگر از او حمايت نمي‌کنم؛ تمام شد. مدت زيادي است که او را مي‌شناسم؛ دوستش دارم اما ديگر از طرفداران او براي رياست فيفا نخواهم بود. در سال 1998 از او حمايت کردم اما در 2014 اين کار را نمي‌کنم و در آينده هم اين کار را نخواهم کرد. اين را به او هم گفتم. فکر مي‌کنم فيفا به هواي تازه براي نفس کشيدن نياز دارد.

وي ادامه داد: او در سال 2011 از ما خواست از او حمايت کنيم و گفت اين آخرين بار است که نامزد مي‌شود. شايد نامزد شوم اما اگر نامزد شوم يا نشوم به خاطر بلاتر نخواهد بود. تنها دليل من کاري است که مي‌خواهم انجام دهم. تقريبا 60 ساله هستم و نياز دارم که بدانم به دنبال چه چيزي هستم.

رئيس يوفا خاطرنشان کرد: فقط مي‌خواهم مطمئن شوم که به دنبال چه چيزي هستم. من در زندگي‌ام مي‌خواستم يک فوتباليست شوم و توانستم اين کار را انجام دهم. مي‌خواستم مربي شوم و رئيس کميته برگزار کننده جام‌جهاني 1998 فرانسه شوم. سپس يکي از اعضاي کميته اجرايي فيفا شدم و حالا بسيار خوشحالم که رياست يوفا را برعهده دارم اما فيفا مسئوليت مهمي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا