گوناگون

پلیس فتای اصفهان نیروی افتخاری جذب می کند

81232821 5815249

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « سید مصطفی مرتضوی» افزود: باتوجه به ابلاغ بخشنامه جذب پلیس افتخاری در یگان های انتظامی، پلیس فتای استان اصفهان آمادگی جذب افراد واجد شرایط که دارای تخصص و دانش بالا هستند را دارد.

وی، پاداش نقدی و غیر نقدی، برخورداری از اولویت های استخدامی ناجا، استفاده رایگان از امکانات دارالقرآن کریم پلیس استان برای خانواده ها و صدور گواهی همکاری برای مبادی مورد نیاز را از جمله مزایا برای داوطلبان همکاری افتخاری با پلیس فتای استان اصفهان عنوان کرد.

مرتضوی ادامه داد: اولویت جذب با بسیجیان، بازنشستگان و فرزندان نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنها، پیشکسوتان جهاد و شهادت و شاغلان نظامی و ادارات می باشد.

وی اظهارکرد: علاقمندان به همکاری افتخاری بااین پلیس با در دست داشتن یک قطعه عکس سه در چهار و مدارک تحصیلی روز 21 تیر به این پلیس مراجعه و یا با شماره تلفن 2184355 تماس بگیرند.

سرپرست پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: پلیس فتای اصفهان با توجه به رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی قصد دارد از توان و ظرفیت مشارکت های عمومی به شکلی رسمی و سازماندهی شده استفاده کند.

د/7137/ 7132

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا