گوناگون

پنج فقره انشعاب آب غیر مجاز در جوادآباد کشف شد

81221054 5795332

حمیدرضا اردستانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به شروع فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب ، رسیدگی به وضعیت شبکه های آب رسانی در دستور شرکت آبفا قرار دارشته و پرسنل آبفا تلاش دارند با اجرای طرح های کنترلی ، شبکه ها و انشعابات غیر مجاز را کشف و نسبت به قطع آن اقدام نمایند.

وی افزود : جلوگیری از مصرف بی رویه و هدر رفت آب از سوی انشعابات غیرمجاز یکی از برنامه هایی که بصورت جدی در ایام گرم سال پیگیری می شود و تلاش می گردد با شناسایی و قطع این نوع از انشعابات از هدررفت آب جلوگیری شود.

وی گفت: در همین راستا و در هفته اول تیرماه سال جاری پنج رشته انشعاب غیر مجاز که در بخش باغبانی و کشاورزی استفاده می شدند توسط پرسنل شرکت آبفای جواد آباد کشف و این انشعابات قطع گردیدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که انشعابات غیرمجاز سبب هدر رفت حجم زیادی از آب آشامیدنی شبکه توزیع شهر جوادآباد می شدند در برخی از اوقات با افت فشار مواجه بودیم که با قطع و جمع آوری به موقع، این مشکل برطرف شد.

وی تصریح کرد : استفاده از آب غیر مجاز حرام بوده و حق مردم را در دست یابی به آب شرب سالم و بهداشتی تضییع می کند و در صورت مشاهده با این افراد برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا