گوناگون

پوشش بیمه ای برای همه حوادث در نظر گرفته شود

81195905 5751909

به گزارش ایرنا از سازمان مدیریت بحران کشور، «اسماعیل نجار» در جلسه نشست بررسی عملکرد صندوق بیمه کشاورزی افزود: کارکرد بیمه باید تا حدی باشد که هزینه و درآمد را پوشش دهد و این درحالیست که در بخش کشاورزی وضعیت بیمه ها کاملا متفاوت است.

وی ادامه داد: در این بخش، بیمه ها فراگیر نیست، اما نگاه ما این است که باید در همه بخش های کشاورزی و دامی و برای همه حوادث پوشش بیمه ای در نظر گرفته شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه هدف ما حمایت از کشاوز و تولید داخلی است، افزود: نکته قابل توجه در بخش کشاورزی این است که مراحل و فرایندهای تولید در کنترل ما نیست.

به گفته وی، این امر موجب می شود در صورت بروز تغییرات اقلیمی نظیر طوفان، سیل، آفت زدگی و نیز عوامل انسانی نظیر تغییر میزان مصرف، نتوانیم از محصول به نحو شایسته استفاده کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه کشاورزان در هنگام بروز مشکلات توقع جبران خسارت دارند، افزود: بودجه سازمان مدیریت بحران کشور در اختیار این سازمان نیست و امسال با توجه به شرایط خاص جوی و اقلیمی و خساراتی که به بخش های مختلف کشاورزی وارد شد باید تمهیدات ویژه ای از سوی دولت و مجلس بویژه کمیسیون کشاورزی اندیشیده شود.

در این جلسه اعضای هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی و معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور و غلامرضا نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

اجتمام ** 3377 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا