گوناگون

پيرلو:‌ برزيل شانس اصلي قهرماني جهان است

آندره‌آ پيرلو هر چند سال هاي آخر فوتبالي خود را پشت سر مي‌گذارد اما همچنان مهره‌اي قابل اتکا براي ايتاليا و يوونتوس محسوب مي‌شود.

به نقل از ايسنا، هافبک تيم ملي ايتاليا که کمتر از يک ماه ديگر بايد در جام جهاني براي تيمش به ميدان برود، گفت: جام جهاني اوج بازي براي يک فوتباليست محسوب مي‌شود. اين آخرين حضور من در جام جهاني خواهد بود و پس از آن از بازي هاي ملي خداحافظي خواهم کرد. به همين خاطر انگيزه زيادي براي موفقيت در اين جام دارم. درباره تيم‌هاي مدعي بايد بگويم که برزيل مدعي اصلي کسب جام است، آنها تيم فوق العاده اي دارند اما در فوتبال همه چيز ممکن است، در برزيل شرايط خاص آب و هوايي کمک زيادي به تيم ميزبان خواهد کرد. ما نيز در کنار چند تيم ديگر از مدعيان قهرماني خواهيم بود.

ستاره يوونتوس درباره نرسيدن تيمش به فينال ليگ اروپا گفت: افسوس بزرگي براي نرسيدن به فينال داريم زيرا فکر مي کنم که يوونتوس از سويا و بنفيکا قوي تر است، متاسفانه نتوانستيم به فينال برسيم ولي بايد تمرکز خود را براي فصل بعد حفظ کنيم و به دنبال موفقيت هاي بيشتري نسبت به اين فصل باشيم.

پيرلو درباره تمديد قراردادش با يوونتوس گفت: به توافقاتي با مسئولان تيم رسيدم اما هنوز موضوع تمديد قراردادم با باشگاه به اتمام نرسيده است و هر اتفاقي مي‌تواند رخ دهد. هر وقت به طور صددرصد موضوع تمديد قراردادم با باشگاه به پايان رسيد آن را رسانه‌اي خواهم کرد.

ايتاليا در گروه D جام جهاني با تيم‌هاي انگليس، کاستاريکا و اروگوئه همگروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها با کاستاريکا ديدار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا