گوناگون

پيروزي اروگوئه مقابل انگليس در نيمه نخست

تيم‌هاي انگليس و اروگوئه در گروه D رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين ديدار با گلزني لوئيس سوارز مهاجم ليورپول با نتيجه يک بر صفر به سود اروگوئه به پايان رسيد.

بازي با حملات تيم اروگوئه آغاز شد و لوئيس سوارز که در بازي اول اروگوئه مقابل کاستاريکا به دليل مصدوميت غايب بود، دقيقه 4 بازي يورش خطرناکي به سمت راست انگليس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگليس توپ به کرنر رفت. يک دقيقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نيز به شکلي خطرناک به روي دروازه انگليس فرستاد که مدافعان انگليس توپ را دفع کردند.

پس از اين دقايق، انگليسي‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقيقه 9 با خطاي مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وين روني ضربه زيبايي زد که توپ با فاصله اندک از کنار تير دروازه به بيرون رفت. دقيقه 15، رودريگوئز مي‌رفت تا در هفتاد و پنجمين بازي ملي خود براي اروگوئه گلزني کند اما توپ او با فاصله ميليمتري از بالاي دروازه انگليس به اوت رفت.

دقيقه 31، انگليس نزديک نقطه کرنر صاحب ضربه ايستگاهي شد که وين روني با ضربه سر توپ را از فاصله نزديک به تير دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهاني را بشکند. 7 دقيقه بعد ارسال زيباي کاواني به روي دروازه انگليس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. اين سي و نهمين گل ملي سوارز بود که پس از مدتي مصدوميت با گل به مسابقات بازگردد. اين نتيجه تا پايان 45 دقيقه نخست باقي ماند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن بروند.

دو تيم در نخستين ديدار مقابل حريفان شکست خورده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا