گوناگون

پیام سردار قاسم سلیمانی به ویژه برنامه خطابه و حماسه در کرمان

81175936 5716112

به گزارش ایرنا، سردار قاسم سلیمانی روز شنبه با انتشار پیامی ابراز داشت: تاریخ جنگ هرگز در حافظه خود فراموش نمی شود که در یکی از محروم ترین مناطق جغرافیایی کشورمان بامحوریت این مرد بزرگ، گلستانی مطبوع برای تربیت انسان ها و شمشیری برنده و خالص برای دفاع از کشور و ملت به نام لشکر ثارالله بنیانگذاری شد.

وی گفت: خداوند سبحان را شاکرم که فرصتی عطا نمود به بهانه این نوشته، مکنونات قلبی ام را نسبت به شخصیتی بیان کنم که در ابعاد مختلف صاحب حقی بزرگ بر ماست و ما را پیوسته مدیون اخلاق و فداکاری های خود نموده است. صرف قریب به شصت سال عمر با برکت این شخصیت شریف منشأ خدمات بی شماری در استان کرمان در شئون گوناگون بوده است.

او افزود: آیت الله جعفریِ همانند پدری دلسوز همراه شریک غم و شادی مردم بود و در طول عمر ارزشمند خود خصوصاً سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب ، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

سردار سلیمانی گفت: آیت الله جعفری برای ما کرمانیان منشا مباهات است. استاد اخلاقی که صداقت و پاکی برجسته ترین مشخصه شخصیت اوست. مردی بزرگ که بزرگی و طهارت را از اجداد طاهرین اش به ارث بوده و در محضر شخصیتی بی همتا همچون حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) آزادگی، شجاعت و دفاع از مظلومین را تلمذ نموده است.

وی اظهار کرد: زحمات و خدمات این شخصیت شریف و صادق در دوران دفاع مقدس و بسیجِ همه توانمندی ها و امکانات هرگز برای حقیر و دوستان مجاهد همرزمم و شهدای همیشه ناظر فراموش شدنی نیست.

وی می افزاید: عالم برجسته ای که سنگر نماز جمعه و نمایندگی ولی فقیه را تبدیل به کلاس درسی نمود که در آن عشق به اسلام ، ملت و رهبری آموخته شد.

سردار سلیمانی گفت: خطبه های پر بار نمازجمعه ایشان پیوسته بر تربیت و حفظ وحدت جامعه، جلوگیری از انحراف ها و کج روی ها و تمرکز بر اولویت ها تاثیر گذاربوده و این منشآ ترویج معنویت، اخلاق و تربیت هزاران انسان فداکار گردیده است که نمونه بارز و ثمره جاویدان آن لشکر پر افتخار ثارالله می باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: تاریخ جنگ هرگز در حافظه خود فراموش نمی کند که در یکی از محروم ترین مناطق جغرافیایی کشورمان با محوریت این مرد بزرگ گلستانی مطبوع برای تربیت انسان ها و شمشیری برنده و خالص برای دفاع از کشور و ملت به نام لشکر ثارالله بنیانگذاری شد که ده ها هزارنفر پیر و جوان را این سازمان شبه مسجد، در درون خود تربیت نمود که نتیجه آن جهاد، هزاران شهید و جانباز سرتاسر استان کرمان می باشد. لشکری که طول و عرض آن مسجد بود و مأمومین در منابر جهاد خطبه عشق، دینداری و اخلاق خواندند که تا به امروز صوت آنان از ماذنه های این مسجد جهادی در جای جای استان و کشور عزیزمان به گوش می رسد و آیت اله جعفری در تأسیس این بنای پر افتخار و زیبا به همراه دیگر علما و ائمه محترم جمعه نقش بی بدیلی داشته اند.

سردار سلیمانی افزود: ما همواره مدیون رهبر عزیز، ولی فقیه و مرجع عالیقدرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم که مردم کرمان و فرزندان جهادی خود را مفتخر به بهره مندی از محضر این شخصیت شریف نمود.

او گفت: به آیت الله جعفری عزیز به دلیل دارا بودن چنین خصایص ارزشمندی تبریک می گویم و از خداوند منان بقای عمر شریف ایشان را در خدمت گذاری به اسلام و مردم شریف و دینمدار استان کرمان تحت لوای ولی امرمان خواستارم.ک/1

7433/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا